Sunday, September 6, 2009

telur ikan tembakul..

maaf,
skali lagi saya tidak tahu nak letak title ape...
hehehe

saya berada di manchester semalam...
ade bazar ramadan disana..
otw ke manchester yg menelan 40 menet dari 23 jam 58 menet sehari waktu terluang yang saya ade..
start kol 5 tp 4.30 sy da ade kt manchester..
huhuhu,
teruja sekali...

dalam pejalanan tu,
kakak ckp nak ade sorang lagi anak bile balik mesia..kete penoh la lepas ni..xleh bagi orang tumpang..
saya cakap beli la kereta besar..MPV ke..leh bawa mak n abah..
husben die ckp beli la SUV..
kakak tanye ape beza mpv n suv..
kecoh die.
bagai nak beli kereta esok pagi..

makanan dekat bazar manchester memang menggoda jiwa..
nasi kerabu,ayam percik,cendol,murtabak..
tapi takla sedap sangat..
mungkin kelazatan tom yam semalam masih terase..
nyum nyum..

manchester,saya akan kembali lagi beberapa minggu lagi..
n manchester jugak jadi persinggahan terakhir sebelum pulang ke tanah air..
ececeh..
see you manchester..

saya tiada idea lagi dh..
kekurangan tdo..
mlm ni nk tdo cepat walopon sekarang da pkol 0057..
rafiq kate "akak kurg tdo nnt muke cpt bekedot"
ok,
nk tdo sekarang..

good pagi everybody...
awak,
xsedap..
nak pinjam jugak..
selamat morning everybody..

sekian.

11 comments:

k.e.r.i. said...

ape kes telur ikan tembakul dengan tambah anak?

Shepha said...

balik nanti buat t0myam untuk aku okay sayang

melur natasha said...

keri: mmg tiada kaitann..pasni ko sajes tajuk entry yg seswai okeh...

shipa: baik..air tgn aku mmg magis..hahaha

adinda awin said...

bile maw balek msia gf ku sayaang...hehhee

melur natasha said...

awein...
aku balik on ur birthday nanti...

rAmiZa.mY said...

birthday aku juga melur..
sila igt anda harus bawa blk hadiah dr jaoh

Al Fateh said...

moh try telor ikan pirana

Shepha said...

birthday aku 17hb September.pepandaila beli hadiah kat sana.kalau nak belanja salah satu kasut yg aku order pun boleh haha

melur natasha said...

ya Allah..bala apekah menimpa aku nih...hahaha

Shepha said...

bukan bala.keraian.

melur natasha said...

leh eh anggap keraian??

 
Template by suckmylolly.com