Thursday, September 17, 2009

pesanan buat kekasih-kekasih hati..

ececeh...tajuk tak boley blah...diskasting..

stamford bridge,emirates stadium..here i come..huhuhu...ye la..yela..aku tesalah tengok calendar semalam..excited sangat nak g london kononnye sampai calender pon da salah tengok..tapi surely esk nak g dah..bye everybody yang budiman..huhuhu..tapi aku sengkek..xleh nak beli belah kt harrodds..ceh bajet nak soping kt harrodds konon..

bye shipa,mija,mek,keri,kamu-kamu sekalian..saya akan kembali pada malam raya,19 hb malam 20 hb..menyambut kepulangan encik tuttttt..cewah,perasan,hidung tak mancung,pipi macam mangkok..bye semua,selamat raya..maaf zahir je..bye..

bawah ni disertakan gamba terkiut sekali supaya korg tak kerinduan sepanjang ketiadaan aku..uhuhuhu


7 comments:

Shepha said...

tu je gambar paling kiut yg ko ade?

rAmiZa.mY said...

plz melor..
nk muntah ak tgk gmba..
hahaha
tips ak, beli air mineral kt harrods, bole dpt plastik beg de..pastu bole kate sopin kt harrods

melur natasha said...

Hahahaha.. Tu je la ade, nk wat cane aku xkiut.. Mija, tips ko sedikit hina.. Hahaha

Shepha said...

kasihan.ko tu dahla takde handbag mahal.tak kiut pulak.HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAAHAHA
boleh je.ktorang tatau pun ko hanya beli air mineral.haha.

rAmiZa.mY said...

kalu ko buat camtu..
nescaya ko menyesal x sopin d harrods..ahahah

tah da la miskin x mampu nk sopin kt harrods..

mia sarah hemiza said...

london bridge is falling down... falling down..
erkk..
heheh
ternyanyi plak..

k.e.r.i. said...

nanti kalau amek gambar dengan kamera aku mesti jadi kiut walopon fizikalnya tak kiut.
muahahahaha.

 
Template by suckmylolly.com