Wednesday, September 9, 2009

never be the same again


jam 15:38:32
aku receive satu meses.

rindu n syg sgt kt awak,
igtla awak sentiase dlm hati sy,
smlm sy buat solat hajat n istikarah,
rs kosong je hidup sjak awak xde,
slalu igt zaman kite bahagia,zaman kite ceria,
dlu sy wat salah,awak gak yg akan call sy dlu,
rs disygi sgt,
tp semua tu da jd kenangan n xkan datang kembali,
sy doa jodoh kite panjang,
sy xtau sifat cpt marah sy ni ble nak hilang,
sy sedih dgn keadaan kite..
salam syg dr sy,
love u syg.

ni la summarynye..xkan nak copy semua kan..tak boley tak boley...tak seswai untuk mereka yang under age..ececeh..yes under age xleh becinta okeh..

mmm,memang terawang-awangla minda,kembang kuncupla jantung,berdebar-debarla hati ble dapat meses mcm ni kalau hati ade bunga-bunga cinta..bak sekuntum bunga di gurun sahara..

tapi kalo bunga-bunga cinta layu dipusara cemane??

i appreciate semua penyesalan itu..sgt menggembirakan saya,at least saya tau awak berfikir pasal kesalahan dulu..walopon kekesalan tu datang terlalu lambat..saya da take my own step ahead..i've meet someone new,even at the end they're also dumped me in the middle of nowhere..

tapi untuk kembali entahla,da jauh sangat dah hati ni pergi..da jauh sangat untuk berpatah balik..xcukup minyak n petrol pump da tutup..duit da xde nak bayar tol..garmin pulak hang..sound mcm bagus je ko nih kan..xdela,bukan bagus sgt..cume time limit da lame abes kot..

penyesalan bagus..kalo kena pada masenye,terindah la kot..time tu tengok katak pon nampak macam putera raja di balkoni istana, tgk pokok pisang pon nampak macam jejaka kacak melambai2 dibawah sinaran purnama gitu..pastinye bahagia menyusuli..

kalo da terlambat,memakan hati la jawabnye..masa tu rase kesal bertimpa-timpa..ibarat jatuh ditimpa tangga konkrit..mula la berfikir,nape dlu tak pikir panjang..dlu kenape ego sgt..dlu kenape ikot hati sgt..bagai2 la kuar..

awak,
mmg dulu penyesalan ni la yang ditunggu-tunggu..tapi bile tak kunjung tibe,hati sy pon makin tawar..ble da hati da tawar syg pon mule hilang..ble syg da hilang sabar pon semakin menipis..ble sabar makin menipis, hormat pon makin takde..

so ble rase hormat da takde, sy da tak leh lagi dgr nasehat awak even betul pon..salah sket sy akan melawan for sure..argue sket sy akan tinggi suara..sampai sy pikir, sy da xleh lg nak hormat awak..tak gune kan kite nak cube dh,sbb rase yg dlu da tak same lg..saya tak boleh lg nak bawa rase yang pnah ade dlu tu..

memang susah agaknye dealing with makhluk kompleks yang satu ini,
sukar sekali nak jumpe manusia biase yang dapat faham..
mungkin ade makhluk luar biase diluar sana untuk faham saya..
juga manusia yang tidak kompleks di luar sana untuk awak..

ckopla kot stakat itu..
penyesalan tu biarla kekal..
at least untuk orang lain lepas ni..
as usual, u did leave me at the first place.
mungkin saya tak cukup baik untuk awak..
sebab tu ble kembali semula,
awak asek asking me to leave..
saya cume tunaikan ape yang penah awak mintak,
once n for all..

sy menulis bukan untuk salahkan sesiape,
i guess we both made mistakes..
u still a man in my eyes,
but we never meant for eachother..






18 comments:

Shepha said...

ni yg number berapa?

melur natasha said...

bongok tanye begitu..

Shepha said...

ye ah.betul apa.
yg number berapa?serious.

melur natasha said...

selepas beliau..

Shepha said...

ohho.ok.ok.

rAmiZa.mY said...

selepas beliau yg byk timbul skandal di utem tu eh..
yg wat ko glemer pd paparazi?
haha

melur natasha said...

hahaha..yaa,sgt btol..aku xtau hostel utem ade paparazi..kalo tau aku blagak daring tros..muahahaha

Shepha said...

ko patut french kiss ke apa ke br la melur hahaha

melur natasha said...

hahahaha..kang beliau gile plak tgk cemane??

melur natasha said...

hahahaha..kang beliau gile plak tgk cemane??

rAmiZa.mY said...

hahaha
xpe wak..saya tetap sayangkn awk even macamane papparazzi amek gmba awk berskendel ngn orang lain..

melur natasha said...

hahaha..die ckp gtu ke mija??hahaha..ke ko mandai nih??

Shepha said...

biarla die gile.sape suh tanak french kiss ngan ko dulu wakakakaakakaka

mia sarah hemiza said...

lalala~
abg hensem dtg kembali!!..

rAmiZa.mY said...

hensem ke mek?
xpn..
ak pn musykil cane de leh bkepit dlm bas dgn busuk2 dlu..
ahaha

melur natasha said...

shipa:
die ckp aku menyusahkn die..mmgla aku tinggalkan...hahahaha

alamak..aku da lost...
mek..sapekah abg ensem???
mija..sapekah yg berkepit itu??

Shepha said...

lurus la konon.haha

melur natasha said...

hahaha..btolla...aku xberpura2 di blog sendri..that is for sure

 
Template by suckmylolly.com