Thursday, September 10, 2009

nota terbuka kepada semua

nota terbuka ini ditujukan khas kepada anda yang membaca..


mulai minggu ini...
saya mahu mencari keje..
da lemau duduk menjage anak sambil goyang kaki n jari ligat menaip YM dan entry blog..
tangan da mule menampakkan urat2...sungguh bekerja keras diri ini..
trase muscle2 membentuk die jari jemari..
jari jemari juga terase semakin pendek sebab hari2 ketuk papan kekunci..loser uh..

sape ade kontek keje yang agak-agak leh wat aku mampu beli toyota prius wane maroon,
n banglo complete with internal pool pada hujung tahun ini..
dialu-alukan forward emel or apekejadah yang patot dan perlu kepada aku secepat mungkin kerana aku desperately need a job...

kepada majikan-majikan diluar sana,please noticed that:....
saya baik..
saya bijak..
saya rajin..
saya penah bekerja selama 7 bulan..
saya tahan maki..
saya fit dan tahan lasak..
saya kiut lagi menawan..
saya young and energetic..
kalo anda tak hire saya...
anda yang rugi..
bukan saya yang rugi..

sekian, terima kasih daun keladi..

7 comments:

rAmiZa.mY said...

nk seme2 tu?
g gali lombong mas..
nescaya ko leh dpt kete n umah tu

melur natasha said...

lombong mas kt mane??
mau join??
hahaha..

rAmiZa.mY said...

ak pn tatau..
g ngorat dak geologi..
dorg tau kot..

melur natasha said...

hahaha..geologist xdela cni...sungguh poor..

Al Fateh said...
This comment has been removed by the author.
Al Fateh said...

aku dgr datuk 'X' tgh cari bini baru...ko bole try apply keje sbgi bini baru die...jgn kate kete sm umah de pool,kilang kete pon die bole kasik same ko...janji ko bole keje ikot moto air asia...24jam 7 hari seminggu

melur natasha said...

tu kire keje ke teh??

 
Template by suckmylolly.com