Friday, September 25, 2009

nurusyifa abdul hamid

nurusyifa..
hepi belated besday..
semoga panjang umur..
murah rezeki..
bahagia selalu..
cepat kawen..*tp tgg aku kawen dlu*
diharamkan sekali melupakan aku..*kawan duka ko nih*
xpenah cakap kat luar..
tp sungguh laju berbicara di alam maya..


aku jauh..
tak leh nak celebrate beday ko..
forward next year yeh dearly shipa yeh *semoga aku murah rezeki*
kalo idak aku soh mak masak untuk ko okey??
nak menu haritu lagi ke???
hahahaha...

by the way dear..
semoga selamat dunia akhirat..amin...
semoga kite teros gembire bersahabat..

love u alwiz,
melur natasha jamaluddin.

sorry for the late shipa..


5 comments:

Shepha said...

forward taun depan kena dabel lah celebrationnye.
kek aku nak 6 tingkat okeh.

rAmiZa.mY said...

syipa..
de kasi kek umo 25 kt ko..

Shepha said...

hoi hoi aku br perasan.

gila lah ni umur zaren oi

melur natasha said...

Ahaha.. Kalo kaya aku xdehal punye.. Tp kalo umur 25 sempatla aku kumpol duit sehari seposen.. Ahaha

melur natasha said...

Ahaha.. Kalo kaya aku xdehal punye.. Tp kalo umur 25 sempatla aku kumpol duit sehari seposen.. Ahaha

 
Template by suckmylolly.com