Friday, September 11, 2009

setelah 4 hari



jage diri...

susah jugak kadang2..sebab diri ske nak wat mende pelik lagi ajaib..kadang-kadang,ble bosan-bosan,timbul keinginan dlm diri nak buggee jumping..walopon senanye diri slalu gayat..kadang-kadang terase nak jalan-jalan sampai semua web airlines aku jelajah walopon takde duit..dan natijahnye..aku telah berjaya menghasut kawan dan kawan-kawan baru menghabeskan mase di kuching tidak lame lagi...korang, tempat penginapan kite masih blom book dan senarai barang korang lom story ngan aku...kadang-kadang,suke tngok henpon yang sunyi sepi dan pegang sampai tertdo..kadang-kadang terase nak soping, abes katalog kedai2 online aku belek..kalo aku xmampu beli aku akan menghasot rakan-rakan supaya beli..natijahnya..shipa kehabisan berpound-pound minggu lepas dan kad debit kakak aku juga terkikis dek gejala kurang sehat ini...kasot owh kasot bilekah kamu mahu sampai...ya..kadang-kadang terasa sangat susah mengawal diri sendiri bukan...

jaga kesihatan..
yer..saya selalu menjaga kesihatan sampai terbit dihati membenci plain water..yer,aku bencikan minuman tidak berperisa...plain water adelah air yg loser sekali kerana berwarna putih jernih yang sungguh tidak menarik..cube plain water itu exist dalam sebatian yang lebih mengiurkan..seperti bewarna pelangi mungkin..mungkin lebih menggoda kalo air wujud dalam warna purple..yaaa..akan aku telan bergelen air stiap hari kalo plain water itu wujud dalam keadaan yang sexy dan hot..saya juga tidak suke tido diawal waktu..kalo pon saya tido, itu mungkin kerana saya ketakutan kerana semua makhluk bernama manusia sudah dibuai mimpi..tetapi,oleh kerana sekarang bulan ramadan,aku semakin ligat berjaga..


jgn banyak maen
saya sudah banyak kurangkan bermain..sehingga berat badan sudah naik mendadak..*mari berdoa aku kelihatan anggun pd hari graduasi*..saya juga telah menukarkan kegemaran melayari internet kepada menonton cerekarama di youtube..itu saje perubahan yang telah saya lakukan..tak brani merubah banyak-banyak kerana khuatir saya tak akan menjadi seorang yg young n energetic lagi..

cari keje
semalam saya sudah memforward resume saya kepada beberapa orang CEO syarikat-syarikat terkenal..hebat kan,saya mempunyai emel address mereka dalam simpanan..oleh itu,mari kite berdoa agar saya akan dipanggil temudugapada 5 oktober..hebat sekali,baru pulang 5 hari sudah di panggil temuduga..



itu sahaja perkembangan saya dalam masa 4 hari ini..ohh ya..saya juga adelah penganggar jarak bintulu dan niigata yang aktif sejak 4 hari ini...sekian.





8 comments:

Shepha said...

aku teringin sekali nak sky diving.apa mcm?ada berann?

sebelum menamatkan zaman bujang atleast.

melur natasha said...

ahahaha...
diving in the sea brani...
kalo sea ko diving la sorg,aku tgg kt tanah okeh...

mia sarah hemiza said...

wow.
wow.
berapa anggarannya kak?
hahaha...

melur natasha said...

hahahaha...
ckopla tau harini da smpi mane..
kuikuikui

rAmiZa.mY said...

paragliding bole?

Shepha said...

jom mija.
melur takut duduk kat atas2.
die nak main laut je.
mek nak join?

melur natasha said...

mija:
paragkiding apekah??aku xnk gugel..ko kn cte...hahahaha

shipa:
ye la..aku ade penyakit..kekekeke

mia sarah hemiza said...

berat aku pas ke..?? haha

 
Template by suckmylolly.com