Tuesday, September 8, 2009

penghapus dosa-dosa kecil

im not feeling well tonite..ayukkk...br 1st day uh wahai diri sendri...headache..jd head xleh berpikir ngan baik apetah lagi nak mengarang entry pada masa ini..tak mengapa..sakit penghapus dosa-dosa kecil bukan..jadi perlu didik hati menerima sakit dengan hati yang riang ria..

cume nak cakap tengkiu pada kawan-kawan yang snap gamba bas express itu..i know u mish me..i mish u too..

kepada kawan-kawan yang tidak berbalas YM-nyer..mintak maaf..saya sedikit sebok semalam..sile buzz arini okeh..no heart taken plz..

tomorrow saya kena bangun seawal jam lima pagi kerana opis akan bermula pada jam 0530 pagi esok..jadi untuk tidak mengedutkan wajah,saya perlu tido lebih awal dari biasa..

mulai hari ini saya perlu:

  • jage diri baik2
  • jage kesihatan
  • jgn banyak maen
  • cpt cr keje...
baik..saya akan buat semuanya...

esok juga mungkin menjadi hari yang agak membosankan..ketika ini saya sudah dapat rasakan kebosanannya..terasa seperti mahu pengsan dan ingin sekali bermimpi-mimpi indah..

sekian.

5 comments:

Shepha said...

daso tu ape?

Shepha said...

kecah tak balas ym aku.
apa yg lebehnya cili giling ko ngan persahabatan kita?

melur natasha said...

1st: da btolkn dh typo..
2nd: cili giling xsiap nnt aku kn jerit..ym ko aku xreply jerit pon aku xdgr...hahaha...sorila syg...

mia sarah hemiza said...

huk2...
lalalala~

mkn obat dear..

melur natasha said...

hehehe...
baik mek..

 
Template by suckmylolly.com