Tuesday, September 22, 2009

hepi eid~

persiapan raya??xde pe yang nak disiapkan pon..raya kali ni ade rendang ngan kuah kacang je..tu pon kakak aku da siapkan sebelom aku sampai rumah..bengang die ngan aku malam raya tu..lantakla..aku nak wat cane..aku ade urusan yang belom selesai..ahahaha..aku cume kena rebuskan nasi impit n tunggu sampai siap je la..nasi impit pon tah ape cte tah..potong je bederai macam air mata turun di pipi..pnat aku tunggu sampai pkol 5 pagi merebus nasi impit omputih..haram nak lawa..kena beli adabi jugak la jawapannye..rugi waktu tdo aku..

pagi2 pas mandi pkai la aku baju raya dibawa khas dari mesia..owh terasa diri ini sungguh kiut walopon berat semakin bertambah hasil ternakan lemak di bumi UK nih..sesungguhnye aku xsabar nak balik..da sampai nanti jangan sape2 brani mengomen aku makin sehat..ini adelah amaran.kalo idak,leh lupekan barang-barang kiriman korg..kalo tak kirim, leh lupekan kewujudan aku yang sedang bulat ini,ingat zaman sewaktu aku bercutting ala-ala jessica alba je..ini adelah arahan..


us with jackie..jiran sebelah dari brunei..




adekah aku begitu lovable??


bercakap pasal kiriman.. berikut adelah pesanan kome-kome yang telah aku belikan..harapannye semoge kamu semua begembira dengan hasil tuaian di london ini..*latest currency exchange sile check maybank okeh*

*2 helai t shirt sarah
*sehelai jersi ayin

*gamba nanti tunggu entry seterusnye..*

oleh itu sile beli hadiah untukku sempena konvokesen okeh..ini adelah paksaan,sile take note..

ok sambung cerita raya..da siap kiut2 semua tros pegi rumah kak yati,husben die lecturer utem jugak,mekanikal..kpd sesiapa yang knal..mane die mat ju..name pnoh,tidak diketahui..pas mkn seround kt rumah kak yati, pegi pulak kt holborn punye jamuan..ade sate~~nyum nyum..da pnat makan n berfotograpi,balik rumah..


sangat tasty..tak jumpe lemang sate pon jadila


on 1st day raya nih tunggu sampai malam,kot-kot ade yang online..baru harini sedar yang mesia-niigata itu jauh rupenye...orang kata, tuhan hilangkan matahari tapi bagi hujan di siang hari,tapi lepas hujan tuhan bagi pulak pelangi..pelangi, cepatla pulang..hihihi..




amaran: tak yah nak soh aku knalkan ngan sape2 sebab aku yakin yang single itu cume aku..muahahaha


ibunda dan the only model-anda


manje sampai aku rase menyampah..ahahaha


saje jek eksen,bukan aku yang masak pon..


raya ni takdela sedey mane pon..tak paham jugak senanye nape orang yang raya jauh dari mak ayah ni sedey sangat sbb aku yang kuat melalak ni pon steady lagi..huhuhuhu..riak.. riak.. mum,dad, tunggu kepulangan anakanda besama makanan yang anakanda list kan tempoh hari di atas meja..tengkiu.

owh ya..kamu semua,sejak last time saya check maybank2u, masih lom ade walo seposen duit raya yang telah diforwardkan kedalam akaun ku..sile berbuat demikian secepat mungkin..jika tidak aku jadi marah...


selamat raya.
pelangi sile pulang segera.

sekian,
tengkiu.

7 comments:

rAmiZa.mY said...

ak beraya x amek gmba pn..haha

kalu maybank2u ko da ade wit, bole la ko forwardkn 95 hengget kt ak kn..hahaha

melur natasha said...

hahahaha..
ciss bedebah...
muahahaha..
aku bg by hand r okeh???

rAmiZa.mY said...

haha baeklah..
dgn adiah, okeh?

rAmiZa.mY said...

haha baeklah..
dgn adiah, okeh?

melur natasha said...

ahahaha...
aku jd kompius seketika

Shepha said...

HAHA.
nanti aku transfer rm2 kedalam maybank2u ko.

pelangi sapa?

melur natasha said...

engineer transfer rm2 je ape kes...ahahaha..kurang2 bg la 2,3 ratos..

 
Template by suckmylolly.com