Monday, September 7, 2009

cinta-cinta hati

malam ini rase sungguh sunyi..
tomorrow rakan yang suke mengkeji,shipa,keri n mija akan berangkat ke melaka..
terase empty dunia keesokan hari...
mesti takde lagi instant meses YM yang menyakitkan hati dari mereka esok..
mereka yang sentiase membahagiakan..
sungguh sunyi..
take care frens..
slamat bergamba alumni.
love u guys..
n alwiz will..





"AND REMEMBER HE IS THINKING OF YOU EVERYDAY
HE’S SAD & HE’S LONELY WHILE SO FAR AWAY"
i keep this on my hand,
waiting for 23rd to come,
two weeks as promised,
then we will know if these words really come from the heart,
or it is just come from the typical human being called MAN..



tacing..kena tinggal dengan semua org.sekian.

14 comments:

rAmiZa.mY said...

kecoh lebih..
padahal kami (ak,syipa n dona) pegi kul 10 blk kul 5 tau..(cam masuk opis lk)..

nmpk sgt ko sayang ktorg kn melor kn..nt syipa ade gmba nk tunjuk ko..
don kate sbb objek dlm gmba tu la ko xnk blk msia sbb da kaya

k.e.r.i. said...

bukan setakat amek gambar alumni, siap berbuka kat melaka lagi.
dah lama tak menikmati makanan di melaka.
nanti belanja aku makan.
hahahaha.

Al Fateh said...

da nak konvo ek korg...sedey pokcik

melur natasha said...

mija: aku mmg syg korg..korg je xsyg aku...hahaha..amacam..sadis bukan??

keri: keri ko uh bnje aku ko kn da bekerjaya...sepp uh ko..

pateh: xpe teh..jgn sedey..blaja rajin2 manatau leh wat fast track next year da konvo...

Shepha said...

ok aku dah tag kat facebook.

aku merindui mu.tingtong.

melur natasha said...

hahaha..tengkiu for the bus..tu mmg bisnes aku dlm diam..kang korg tau aku kaya ko mengikis...hahaha

Shepha said...

dah kikis pun.

kasut aku berapa pasang?haha

Suzila said...

Congratsss

melur natasha said...

tengkiu kak suzi...

melur natasha said...

kasot ko 2 pasang kn??lom smpi lg..da smpi aku upload okeh..

Shepha said...

3 la.oh kecewa kalau dua.

melur natasha said...

hahaha...wedges itu aku da pos dlm kotak kedua besama backpack..ngn aku ade 2 je la...

Shepha said...

yg bakal aku amik dekat umah ko jumaat ni ke?
kat yg barrats tu aku order 3psg kasut.tsk

melur natasha said...

alamak...
ye ke 2 pasamg??
yg mane eh,wedges itam,kasot sport pink ngan ape lg 1??
ni yg kotak pertama ade kasot yg 1st aku beli tu je r,ngan beg2..

 
Template by suckmylolly.com