Saturday, August 22, 2009

sentuhan ajaib jari-jemari

tips membaca entry kali ini:
sile bace laju2 ble anda terlihat tulisan kuning..kalo xnnmpk sile langkau je..crite lebih sdap...believe me.



sHe_pha syifa (8/22/2009 8:04:21 PM): sdpnya bk puasa ngn mak

Melur Natasha Jamaluddin (8/22/2009 8:04:46 PM): ok

Melur Natasha Jamaluddin (8/22/2009 8:04:47 PM): keji

sHe_pha syifa (8/22/2009 8:05:00 PM): sapa suh pi sana lama2

Melur Natasha Jamaluddin (8/22/2009 8:05:09 PM): yelaaaa

Melur Natasha Jamaluddin (8/22/2009 8:05:13 PM): pasni xg dh


ok,aku nak balik sekarang jugak..sape2 yg pemurah bak mai duit sket aku nak beli tiket..rindu bazar ramadhan mmg aku sengaja kuningkn pekataan sblh ni biar korg xnmpk.. punye pasal sanggup aku tgglkn bumi leeds yg xbrape aku nak cinta sgt nih...abes kering kulit aku dok cni..dehydration siap..cett..da la angin sejuk...mlm2 ade bunyi burung yg pelik,ni aku reka je sbb aku xnak teka yg tu bunyi hantu..pastu ade bunyi heli yg slalu jek ganggu mimpi2 indah suam-suam kuku..kena plak mandi air panas..abesla kedut kulit2 aku yg sedia ada tegang nih...owh sungguh stress...doakan aku supaya aku tak tua sebelum sampai ketikanya..owh noooo....


rafiq Arumi (8/22/2009 5:55:13 PM): balik malaysia cepat la..
rafiq Arumi (8/22/2009 5:55:28 PM): blk m'sia jek adk belanja mkn murtabak..

rafiq Arumi (8/22/2009 5:55:32 PM): amacam?






ok fiq..mmg keji uh siap bg gamba bagai..mmg panas btol hati yg da beberapa hari mulia nih...akan akak tuntut janji nih..xkirela bkn bln posa pon..skali ngn ayam percik tu..xkire..sape soh keji sgt...huh..

kejam sggh,tiade belas kasihan pada aku yg posa 17 jam disini..yer,xyah buat2 tekejot..math SPM aku dapat 1...aku yakin iyenye 17 jam..xpe..xpe...aku cube bertenang seperti selalu..agar keremajaan aku bertahan lame..jgn dihiraukn pada mereka yang cube mengeji..aku doakan korg bebahagia besama bazar ramadhan..xberape nk ikhlas ucapan yang nih..nnt aku masak trifle korg tgk je jgn nak mintak2 aku buatkn bile balik mesia..yer...mmg aku kejam..

pada tanggal 22 oktober, ececeh mcm ayat slalu melodi tv3 gune ble nak announce kematian artis jek....akak aku wat mejlis bebuka posa unt block apetah name nih kt holborn terrace..jd aku pon besungguh2la tolong akak masak menjayakan program berbuka posa bersama warganegara mesia seblock di holborn terraace nih menggunakan jari jemari ajaib aku..xdela byk pon akak aku masak..adela dlm 28 dibahagi 7 jenis lauk...lauk2 pon biase je walopon senanye mcm mengiurkn bak jessica alba bermain ombak di tepi pantai..stakat nak celen lauk bazar ramadhan tu buleh sgtla...tmbh lg ngan magic hand aku kan...terlalu bolehla,itu je nak disimpulkn disini..

memule aku nak tunjukla kekaguman aku terhadap satu makhluk Allah nih...name die rainbow trout..bahase melayu die xtaula yg pasti ia bukan ikan kembong rebos mahupon siakap senohong gelama ikan duri apetah lagi ikan terubuk di cicah air asam..tidak same skali..lawa owh..rs kagum aku terhdp ikan ni xluntur lg walopon beliau sudah tggl tulang didlm dustbin..tatkala aku mengingatkn diri bahawa tiada creature bewane pepel yg wujud,kau hadir plak smpi aku sendri susah nk ilangkn kekaguman aku..smpi trase mcm segan nak gigit ikan nih...

jgn nak kate die merah..sebab die mmg pepel...kalo ko nak kate die pink pon aku xstuju jugak..ok diam skrg..jgn ckp ape2.aku xsudi dgr.


ok sile saksikan mknan dibwh ini.do not hesitate to drop down air lior okeh..aku paham...

pic 1: aku syak ikan tu diseksa sehingga ajal kot..
pic 2: udang galah gaint masak kari besama kacang pangjang sedepa


pic 1: sayur yang dirojakkan..
pic 2: ayam masak merah bertahi lalat ijau


pic 1: ayam goreng kunyit bertukar jd ayam kfc hasil tgn magic aku
pic 2: ikan masin yg sedikit hancor digoreng besama bwg n sedikit cili...



pic 1: pisang pe tah name die aku pon xtau..
pic 2: mixed fruits yg mengiurkan
pic 3: kurma Leeds petik dpn umah




ini adalah tenaga kerja bukan buruh paksa myammar


dan yang terakhir adelah hasil air tgn aku sepenohnye...xde mntk sape2 tolong n xde sape2 dibenarkn tulong pon..tadaaa....

nescafe susu sentuhan ajaib...


gamba pembuka puase xde sbb aku bz makan.sekian.



10 comments:

k.e.r.i. said...

betul ke masak ni telor?
telor masak kicap pun tanya orang mesia.
hahaha.

leeds takde murtabak?
kesian *geleng kepala*

Shepha said...

susah payah ko edit guna publisher.itulah aku buzz ko wat donno.kalo x mesti lagi lawan ko edit haha.

aku waswas la ikan tu betol pepel ke x sbb ko kan cm buta kaler sikit kan?haha.

neskepe tu agak menggiurkan.tahniah.haha.

Shepha said...

*lawa.typo pulak.sorry kenyang sangat makan ketam haha

rAmiZa.mY said...

ptg td ak nk komen, tp kedit da abes, xle post..

ptg smlm ak blk umah mak aku, singgah bazar, beli murtabak ngn air soya..mak ak masak udak masak lemak cili api...

ptg td ak g bazar gk, beli benda sama ar tapi...tapi kn mak ak masak sambal sotong, daging singgang ngn mcm2 ah..

ok, sekian..sila jelez

melur natasha said...

keri:
bkn aku msk..aku tolong msk je..huhuhu...

shipa:
i take that as a compliment dear..semoga neskepe aku semakin sdap...hahaha

mija:
ok ko mmg super jahat mija..kire utang aku balik nntko kn banje sumer yg ko sebot td tu..

rAmiZa.mY said...

time ko blk da abes musim

melur natasha said...

kalo ko masak sepanjang thn xkn abes...
siler ajak shipa berduet...
mek pon bleh join sekaki...
hahaha

Shepha said...

pehal lak aku?aku takde kene mengene.pehal lak nk masak sambal sotong untuk melur?muahaha

rAmiZa.mY said...

tah..kte masak utk buka pose ats bukit lagi bagos kn shipa kn

melur natasha said...

ok..keji

 
Template by suckmylolly.com