Thursday, August 27, 2009

mangsa & pemangsa

PEMANGSA: Ko mmg.yg ilmiah ko xnak tgk.haha..m***r,td kt parks0n,sale mcm haram..aku dgn m**a rembat s0rg 1.
MANGSA: rembat pe?
MANGSA: wahhh
MANGSA: jeles aku
PEMANGSA: Blouse nicole,rm21.jmt ni aku nk rembat 1 lg blaus dgn jeans.jeans die rm29.95.x ke haram?wakaka.
MANGSA: haram gak
MANGSA: hahaha
MANGSA: blouse lawa tak?
MANGSA: ade pic?
PEMANGSA: Ala,xsmpt amik gmbr.blaus simple jek.hitam.m**a nye kaler pepel..
MANGSA: ala
MANGSA: nape pepel
MANGSA: aku nak pepel
MANGSA: saje uh korggggg
MANGSA: bkn nak tgkp gamba
MANGSA: huh
PEMANGSA: Mija pnyalah.lgpn lngn pendek,leher luas.pkai tdg xel0k pkai,kang nmpk inner,slekeh.
MANGSA: hahaha
MANGSA: ye ke
MANGSA: naseb...
PEMANGSA: Kdg2 kita perlu menipu utk mjage ati kwn.wakaka.
MANGSA: hahaha
MANGSA: ngeng uh ko

kemudian trus sign out..online untuk jeleskan mangsa sahaja rupenye...Kejam bukan??

ade orang tu buke semalam makan kepsi katenye...semangat doyak nak makan kepsi punye pasal siap MC smlm..bukan sorang,tapi dua-dua skali MC..keji bukan??

ade orang tu kate nak buke atas bukit minggu ni..makan bertiga sambil potoshut pre-raya katenye..hina bukan??


sile jangan kejam sangat terhadap mangsa.sekian.

4 comments:

k.e.r.i. said...

semalam nasib hujan je.
kalau tak aku dah join dieorang menkejikan kamu.
muahahaha

rAmiZa.mY said...

tu ah..cian keri..

blaus ak kale pepel..
21 hengget..
pstu ak mkn kepsi..
nt ak post gmba..

pastu ak mc sbb sakit btol ok..
doc kate ak migrain n dmm..
temp ak 37.5 degree celcius
harap maklum

Shepha said...

cool siot pemangsa ko.
sure kiut.

jumaat ni aku ngan mija nak pergi membeli lg.
nak ikot?

btw,doc ckp temperature aku ok tapi ok pun sebab malam sebelumnya aku telan paracetamol 650mg smpi 2 bijik,maka aku adalah layak diberi mc.

melur natasha said...

keri:
tuhan tak izinkn ko nak mengeji aku la tu..

mija:
menurut shipa korg MC krn stress disebabkan duit..

shipa:
ko da gule2kan doktor tu mcm aku xtau...

 
Template by suckmylolly.com