Friday, August 21, 2009

menang ke kalah???

harini 1 ramadhan, ok da mcm nak tulis brite jek..walopon mesia trime cahaya matahari dlu dr bumi uk,walopon mesia lg timur dr uk,walopon mesia awal 7 jam dr uk...tp aku kt leeds ni posa dlu dr mesia...ahahaha...mcm pelik plak aku bgn sahur kan??jgn pelik wahai bekas2 roomate n housemates...sesungguhnye aku telah berubah...alhamdulillah...n lg pelik pg2 buta aku menulis blog...ahahaha...ye la aku nak tgg subuh ni...

tetibe sedang2 menunggu subuh aku rs rindu plak pd blog bersih suci aku nih...ok,saje nak sdapkn hati..sbb tau dh mesti korg nak eksen ngan aku kan arini coz aku xleh dh letak entry pasal bekfes...pg2 lg aku da dpt meses dr ayin..'ko da posa kan??ko xleh mkn dh kan???'..ok tu mmg meses pg yg menyayat hati,mengguris pilu dan menggigit tangkai hati aku..n mija lg beracting hina, pepagi buta da soh aku tgk blog cupcakes...itu SGT KEJAM wahai mija...xpe,aku tau ko tak sengaje..aku berpikiran positif pg ni...semoga aku bertambah kiut sbb kepositifan aku..amin...baikla..korg menang...TAPI


  • jgn lupe aku raya dlu dr korg..time tu nnt aku nak letak byk2 gamba lemang,ketupat,rendang,seperit,tart nenas,almond leeds,so on n so on...ok,nk ckp sumer tu xde kat cni kan??xpe,aku tukar menu..aku letak gamba trifle,TRIFLE,trifle,TrIfLe n tRiFlE..yela satu je la menu sbb aku br blaja wat 1 je...padan muke korg..tgk gamba jgn smpi rs nk berbuka sudah...

husben..husben..nnt kite sahur mkn trifle ok kan??nnt i kirim kt kakak trifle segera dr cni okeh...nampaknye semakin ramai bakal husben akan lari dr aku...hahaha...ye la aku nak blaja masak la nih...lari la lari...kang nyesal xdpt mkn masakan tgn magic aku jgn nanges...for those yg mcm xpaham sile refer pd previous entry ape yg tgn magic aku leh wat..(pateh ko diharamkn kutok aku entry kali nih especially bab tangan2 nih)

  • ble aku balik mesia nnt aku akan beraya syawal lbh sehari dr manusia di bumi ini...ini adelah satu yg membanggakn diri sendri sampi rs nak g collect duit raya hari2 kt jiran2 sebelah rumah...

ulat bulu ini sggh gemok n kiut





husben husben...nnt i belikn cupcake cinta n munge ni unt bday u okeh..
i xpndai nak buat i cume pandai beli je..



ok aku da start nk berangan pg2 buta..bofren pon tadak ade hati nk pggl husben husben..cett..pity ngan diri sendri~~muahahaha..sblm gettin worst,baik aku g menyubuhkn diri n smbg kembara ilusi..

ni pesanan khas unt mija...ko jgn nak keji sgt ngan rancangan bukit ko tu yeh...aku tak restui cadangan sampah ko..TUNGGU AKU BALIK...

semoga ramadan kali ini tidak seperti ramadan lalu.i hurt me so bad okeh...sekian.

26 comments:

rAmiZa.mY said...

eleh..
ko gk yg paste gmba cupcakes tu kt cni..

by the time ko blk melortelor, ktorg da muak da nek bukit tuh

Al Fateh said...

wakaka...mija nnt ko jgn lupe kasik poskad raye kt c melor ni...gmbr poskad mesti ler gmbr ko kt bukit tu...

Shepha said...

mija,jangan kate muak.siap dah boleh kurus sebab asek turun naik bukit tuh.

kite kene muak sebelum melur balik sebab nanti die balik KITE DAH TAKKAN NAIK BUKIT YG SAME LAGI!muahahahaha

melur natasha said...

aku nak nominate korg sebagai manusia terkeji saat ini...bulila org posa...dosa...dosa...cpt mntk maap ciom tgn...

rAmiZa.mY said...

kami x posa ag..
ahhahaha so baekla mengeji sehabis mgkin dlu

k.e.r.i. said...

telur, sedap ah nampak gambar cuppies kat blog ko nie.
tapi aku rasa lagi sedap kalau makan sambil berbuka puasa dia atas bukit.
muahahahahaha.

Shepha said...

kami belum posa.so tarahal setakat nak mengeji.
eh nnt ajar cane nak wat trifles ko tu.aku nak buat supaya kami bertiga boleh makan di atas bukit sambil berfotoshut sakan.sekian

melur natasha said...

shipa:
xpayah ajar shipa...instant je kot...ahahaha..bijak bestari plak aku nak masak gune buku resepi...

keri&mija:
g la bukit tu aku xkesah dh...aku semakin tabah...ahahaha...kn tabah sbb aku dpt kawan keji mcm korg..huh

rAmiZa.mY said...

keji mengeji tanda sayang melortelor..

u shud b lucky kami sayang ko..
muahahahha

Shepha said...

alah,ko nak masak telur kicap pon ym aku.malu sikit ah.haha

melur natasha said...

mija:
ok aku cube jd org yg besyukur...thank god i found u guys..trase skali disygi...hahaha

shipa:
ko xyah nak reveal sumer rasia aku xreti msk kt cni okeh...sekeh kang...hahaha...aku nak blaja msk la ni...xlame lg nak kawen...muahahaha

Shepha said...

sape nk kawen ngan ko?
masak sambal tumis jangan kasik masin dulu br angan2 nak kawen okeh.

melur natasha said...

hahaha...kawen je la ngan sape2 yg sudi...ahahaha...tawarab terbuka kpd yg berhati mulia sahaja...yg hati berulat,busuk,bekudis,bekurap...sile jauhkn diri...hahaha...

sambal tumis leh adjust...nnt leh kol mum tanye resepi...muahahaha

rAmiZa.mY said...

bak kate mak ak..

tetbe je sambal tumis jd mahal kalu asek call..

haaa tau pn ko appreciate kami neh..haha ko tacing ak x kasi ikot g kch

melur natasha said...

ko xkasi ikot aku xmo byr tiket...
tp skrg aku rs nak ubah destinasi..
aku nk g bintulu...
muahahaha

rAmiZa.mY said...

org kate utang wajib dibayar walaupun tak dituntut..sedarlah ko tgh pose..
hahahahahaha

ko nk cari ape kt bintulu?
org utan?

melur natasha said...

hahaha...
g bintulu cr cinta hati...
muahahaha

Shepha said...

ok gi la bintulu.
sekarang dah tak menghargai kita dah.
berlagak takmo g kuching ngan kita.
ok fine.
cmni la telor.tsk tsk tsk

melur natasha said...

hahaha...aku ajak korg nih...
kalo g sorg xde aku ckp sini...
nnt 2nd quarter of the year kite g okeh...
4 kali setahun kan???

mia sarah hemiza said...

even komen aku da telambat
aku nak reveal kan gak..
mek, cane nak goweng ayam tepong?

lalalala~

melur natasha said...

mek ko xyah nak ckp byk kang ade jejaka kacak bace naya aku kn reject..muahahaha...

adekah ko sggp tgk aku jd andartu???

mia sarah hemiza said...

bio kan.
tp takpela, dah ko betanye maknenye ko da berusaha nak belajo. hoho~

ye, jejaka hensem di luar sana..
melortelor da terer masak,
masok la minang die....

hoho~

melur natasha said...

muahahaha..
timer kaseh atas iklan semak anda...

Shepha said...

dia dah pandai masak telor masak kicap setelah 2kali ym aku tanya pasal resipi tersebot.

silala masuk minang melor ni.kalau tak sampai sudah dia menghantui aku tanya pasal resipi haha.

rAmiZa.mY said...

ko cr cinta hati ape kt bintulu telor?
orang minyak?
wahahaha

melur natasha said...

shipa:
ko mmg kuang asam owh.
.xpela pasni aku pkai buku resepi je la msk telo...

mija:
hahaha..
xpela org minyak pon minyakla...
asal hatinye mulia...
ahahahaha

 
Template by suckmylolly.com