Wednesday, August 26, 2009

day after day

aku tidak selesa...
sedar tak sedar berat da naik 3.5 kg...
terase urat2 sudah mengembang...tpoo je nih
terase seluar2 kesayanganku akan koyak xlame lagi...
tibe-tibe jugak rase baju semakin mengecil..
terase perot semakin comel..walaupon tiade makhluk didlmnye
terase diri semakin rendah..
terase muke semakin bulat..
terase diri mcm snowman..


aku mengantok..
da beberapa hari xcukup tdo...
tdo pkol 1 pg,bgn pkol 3 pg,tdo semula 3.30 pg n bgn lagi pkol 5.20 pagi...
tros xtdo smpi pkol 1 pg hari seterusnye...
tiade lg mimpi2 indah menghiasi malam hariku..
trase kecomelan semakin pudar..muahahaha


aku sangat penat..
setiap hari melayan 3 org angel...
mandikan,bg makan,bg tdo,buatkan susu...
hari2 terpekik-pekik mcm ibu beranak lima..
padahal diri masih perawan...
sesungguhnye mereka men'tua'kan aku tanpa aku sedari...


aku semakin gembira,
melayan dua putera comel...
mereka nakal..
mereka menghiburkan...
mereka semakin gemok..
begitu juga dengan aku...


aku pon tak tahu..
apekah gerangan aku karang nih..
syair kah,pantun kah..
sajak kah,entahlah...


yang pasti..
aku counting days..
rindu sudah pd mak..
rindu sudah pd rumah..
rindu sudah pd si ikan...
rindu juga pd kia saye...mesti timing belt blom tukar...
36 days to go...

7 comments:

rAmiZa.mY said...

pastu ko mesti rindu gler kt ktorg kn..
hahhhha


ko maneda comel..
de x pudar..
de makin x comel jek

mia sarah hemiza said...

yeah! ko serap berap berat yg aku telah turunkan! =P

Shepha said...

aku tapaham knp ko cakap kecomelan semakin pudar?masalahnya ko tak comel pun.muahahaha.

ikan sape?apesal perenggan last tu takde nama aku?

melur natasha said...

ikan tu bantal aku la...
hahaha...
jahat uh korg..
aku ngah sentimentel ni layan kan je la...
hahaha

Al Fateh said...

wakakaka...sian anak buah ko...dorg bakal mengikut ketidak "comelan" ko sbb minum air susu yg ko buat...

k.e.r.i. said...

jangan bimbang melur.
jubah konvo saiz XXL tak ramai yang pakai.
available untuk ko nanti.
muahahaha.

melur natasha said...

pateh:
aku cume tuang je susu tu,aku xbancoh pon...jd kompom sdap.kalo xcomel salahkan ibu mereka...hahaha..

keri:
bengong uh ko keri..ko doala bkn2..nnt aku sorok korg sumer bwh jubah aku..huahahaaha

 
Template by suckmylolly.com