Thursday, August 20, 2009

santapan jasmani

sebab mcm napsu excited aku menulis blog suci ni mcm membra sgt..aku rajinkn jari jemari yg runcing nih menaip lg untuk entry kedua pd harini seterusnye entry kedua blog terchenta...chenta la sgt...kang aku da start mls url pon aku lupe..

pg td kan..aku mcm terlior jek tgk akak aku bekfes...wahh western nye ko kakakku sejak bermastautin di bumi leeds yg serba kekurangan nih..mmg kurang sbb aku mcm slalu sakit hati tgk kdai2 yg ade kt cni..kfc melambak..tp sumer xhalal...subway besepah mcm cendawan lpas salji...tp satu jek halal..tu pon aku lom jmp lg yg mane satu tah yg halalnye...tetibe mcm rindu..owh ampang tercinta...owh hulu kelang tersayang...tp lg rindu owh ibuku...bj konvo da belikn belum....ekekeke...

pg td pas merayau sebentar di alam maya aku pon startla menggodeh dapo kiut itu... dan hasilnye....tadaaaa....




husben..husben...nnt i jamu u makan ini bekfes ok kan...jgn ckp xsdap..lom try lom tau...pnat i mmbakar diri ditepi dapo kasi daging nih masak..

jgn nak tanye daging tu halal ke tak..aku jd marah kang..memula aku igt roti kt cni lenla sket bentuknye...bulat ke..gamba bintang ke...rupenye same jek petak patsegi yg sungguh mmbosankan walopon da bekoyan2 aku mkn roti huduh itu pagi td..tp aku ttp lapa...mgkn sbb rupe die xmenarik kot...jd prot aku xbrape nk gembire menerime kau wahai roti petak...




kalo da namenye hasil tgn aku mmgla sdap...sbb aku ade 2 magic hands...yg leh tukarkn ayam goreng kunyit kpd ayam kfc...leh tukarkn kek span kpd kek secret recipe...jd aku xheran sgt ngan makanan ade kt mesia skrg sbb tgn aku leh wat tekak aku merase mende2 tu temasokla rendang n ketupat...lemang n semprit..

esok leeds da start posa...byk plak mazhab dorg ni sbb ade certain part yg posa sabtu ade yg start esok...so mengikut kariah tedekat...akan posa ari jumaat...jd aku raya dlu dr korg kt mesia...yahuuuu...kirenye nnt aku balik aku raya lbh seharila dr korg...yahuuu...

raya lebih bermakna dgn kehadiran duit raya...sekian.


4 comments:

Shepha said...

ko raya awal pun xleh nak tacing2 ngan makpak pagi2 raya sambil buat drama telenovela konon2 mintak maap.hahaha.

kalo jumpa roti bentuk bintang belikan sebuku sebelum ko fly balik.aku nk makan di pg konvo.

Al Fateh said...

woo...hebat ke tgn ko tu??
agak2 ko kalo ko sentuh score game man u smlm die akan tukar x jd burnley 0 - 10 man u??
wakakaka

melur natasha said...

shepha:
kalo aku jmp kompom aku belikn unt ko supaya ko lbh tenang nk berkonvo...

teh:
akan ku sentoh celsky supaya berbadi sepanjang epl ni tehh...jage ko...ahahaha

Al Fateh said...

wakakaka...sentuhan kecundang tu tuk man u jer

 
Template by suckmylolly.com