Tuesday, August 25, 2009

i love u..n i meant it..

owh owh owh...hampir menjadi bidadari aku malam ni sebab tekejot gile dgr besfren lg sorg nak kawen...apekah semua ini???ramai btol org yg penah ade dlm circle aku da nak kawen..ok,aku semakin stress dgr kau nak kawen wahai emy..terase diri sungguh alone..ahahaha...xpe..xpe,i have 'shoulder to cry on' and i have 'as life goes on' to rely on..ok,everything is fine now..sob..sob..

owh dear...im sooo hepi for u...after few times losing ur love kan,finally kawen jugak kawan sorg nih...hopefully same goes to me...ahaks....menggatal sekejap..*wedding mode*..i wish i have the strength u had facing all the difficulties to understand sumone heart's..n being so strong when u've been left alone..

noor emyliana daud, first time jumpe die ms orientasi form 1 sekolah menengah kebangsaan lembah keramat...name pnoh siap aku bg...same2 blaja dlm 1 budiman..muke pon ala2 suci lg la kan..then form 2 emy naek class amanah..tp aku still gak dok class budiman tu la sape soh malas.. then punyela besungguh2 aku blaja ms form 2,akhirnye form 3 aku masok jugak class amanah..taniah taniah..jumpe balikla aku ngan emy...ms form 3 duduk same2 dlm class...siap dok dpn lg...konon2 nak dpt berkat excellent PMR la konon..ceeewahhhh...

ms form 3 mmgla aku ske demum..pastu ske xde dlm class,g trening volibol la,g kawat la,g trening hoki la,mcm2..smpi emy slalu msg.."ko ble nak masok class..aku da rindu" how sweet u r syg...bofren pon xpnah msg aku mcm ni..miahahaha...*pity uh pd diri sendri* sampaila waktu exam PMR..abes exam aku tros melarikan diri g johor melepak dirumah kakak...ms tu jugakla kuar borang sekolah berasrama penoh eley mcmla org xtau kalo ko gune SBP je..huh..ok...ok...SBP...tp disebabkan aku jauh,emyla yg isikan borang aku..antakan borang..tengkiu fren..i love u,i really mean it..

then kuarla result PMR..sukacita dimaklumkan..emy dpt straight A's..taniah once again dear fren..tp aku dpt 7 A je..owh..*skali lg pity pd diri sendri* then dgrla plak suara nyaring kakak dlm tepon.."mmgla ko dapat B agama Islam sbb ko ske semayang lambat"..cett..xtau ke die aku ngah sedey ketika itu??huh..xde belas kasehan punye kakak..disebabkan perbezaan tu la kite terpisah skali lg...emy dpt offer g SMS Muar..owh,dukacita sggh aku ms tu,rs mcm ilang kawan slame2nye jek..even emy slalu pujuk, tp aku frust ngalahkn ape je lg...pas emy g SBP aku pon g gatai tukar clas..xmo dok sc tulen tu sbb emy xde..*kanak-kanak* pas 2 minggu kot emy tukar sekolah aku pon g sekolah teknik..*i hate dis school*..terpisahla aku ngan emy smpi skrg...jumpe kdg2 je..last time jumpe ms raya last year..emy grad 1 sem lg awal,skrg emy da jd cikgu kt MRSM gemencheh..jauh btol lari dr cite2 ko nk jd computer programmer ms sekolah dlu..aku gak dok terkapai2 mencari kerjaya..

by the way fren, i wish u all the best,may happinest will alwiz b with u after all that u've been through...n doakan aku pulak..kuikuikui..love u fren, n i alwiz will..


i guess ni la kot bestfren's husben-to-be since die ckp future husben biarla rasia..salah ko jgn marah aku..huhuhu




16 comments:

Shepha said...

eh eh same la kita PMR dapat agama B.muahahaha.we hv a lot in common la haha.

bagus oh kawan ko ni.kecik2 dah tau computer programmer tu ape.aku yg belaja software tau masa 1st day masuk kelas.haha.

selamat pengantin baru emy.=)

rAmiZa.mY said...

nk gk cte ko nek clas

Odette said...

wah, kemeluran ada blog. aku bru tau. hahaha

k.e.r.i. said...

kenapa kau benci sekolah teknik?
muahahaha

melur natasha said...

shipa:
B agama???ko pon mesti semayang lmbt cm aku...hahahaha..btw gimme 5 babe..tp ko g gak mrsm aku tecmpk ke teknik majok nye pasal...hahaha...

mija:
tu story line aku ngan emy mesti uh kn cte...cett...

odette:
encik/cik odette,siapakah kamu....huhuhu...

keri:
benci owh sekolah tu..sekolah xde vision,xde mission,xckop cikgu,skema mcm haram,so on n so on...mgkn sbb jmp beliau jugak kot...ahahaha

rAmiZa.mY said...

ko xknal odette melur?
kesian gle..
artis kott..

ko dpt B agama eh? ko pose x?

melur natasha said...

sapekah artis itu??
cm omelette je name die..
ahahaha

ngeng punye mija..
posa la..
nk kn ko nih

Shepha said...

odette.ko tak kenal?rawkstar babeh.
ok dah boleh geng ngan keri.haha.
odette tak kenal,nama sebenar kenal kot?

aku tak semayang lambat,aku banyak tinggal semayang.masa tu jahiliah lagi.gila jujur

jangan la stress.aku mija keri belum ada rancangan nak kawen pun.rancangan nak beli rumah ada la.kan mija kan?muahahaha

rAmiZa.mY said...

jp jp..
ape kene mengena kawen ngn beli umh neh?
ak musykil...

ko g tnye keri odette tu sape..
tp de knal odette, x knal tuan punya diri..
ko knal tuan punya diri, tp xknal odette

melur natasha said...

ye ke..hahaha...aku musykil dan semakin musykil...

btw mija, emyliana ni kazen poklong...

rAmiZa.mY said...

ouh ne ke kezen sebenar poklong?
hahaha

melur natasha said...

dua2 kazen poklong...

Odette said...

ko xknl aku mija?? aku kena lempang ko lapanbelaskali ke baru ko nk knl?

melur natasha said...

Da knal dh..Din rupenye,artis celah manenye si dona tu..padanla aku xknal..hahaha

mylia said...

melur dearie~
i'm so touched!
sweet giler entry nie ok..
ko ingat segala2 nya pasal kite kan?
how sweet~~
n pic yg kat bawah tu kene bg aku royalty tu..
tp betul..he's my future hubby..
yg mana dia adalah seorg ustaz..
jgn tekejut ok..
really hope to see u b4 i get marry..
plzzzzzzzz~
=/

melur natasha said...

yes i do syg..
sure jumpe ko..
nnt i giv u a call ble da balik..
c u very2 soon..

 
Template by suckmylolly.com