Saturday, October 24, 2009

susur galur pekenalan kita

cerita satu:

saya mendaftar asrama.

masuk bilik ehsan tiga blok ehsan SMTG.

mek serangka katil dengan saya.

die di tingkat bawah.

saya di tingkat atas.

die pernah marah saya duduk di katil die yang telah tegang cadarnya.

tapi die juga bagi saya tumpang katil die waktu cerita hantu hangat di asrama.

kami penah gadoh.

kemudian baik semula.

saya sayang die.



cerita dua:

saya bermain volibol.

mija juga begitu.

kami kenal di gelanggang.

final year baru add di ym.

final year baru rapat.

da grad baru keluar bersama.

saya juga sayang budak ini



cerita tiga:

saya berkawan dengan akmal hanzah

shipa berkawan dengan fateh aiman(pateh)

mal bawa pateh,saya dan seorang rakan ke kenduri kawen.

disitu saya kenal pateh

saya nampak gamba shipa besama pateh di frenster

saya nampak shipa di rumah ayin juga bersama pateh.

kemudian kami berkomen di frenster dan tagged.

kemudian kami add di ym..dan berkawan...

die juga telah menjadi kesayangan saya sekarang.



dari jauh kite berkawan,
dari tak kenal kite berkenalan,
walaupon kami memaki sesama sendiri di YM,
walaupon kami mengutuk sesama sendiri di meja makan,
walaupon kami menghina sesama sendiri di facebook,
walaupon tak ramai yang paham cara kita berkawan,
tapi aku tetap sayang korang.

jadi jangan main boling semasa aku di bandung sayang-sayang sekalian...



5 comments:

Shepha said...

kenapa ya aku kurang paham sedikit pesanan kamu yg last itu

mia sarah hemiza said...

bila disuruh jgn kte mesti buat kan?
jom shepa jom!
hahahha...

syg kamu juga!
tak sngka our frenship
will be dis strong again
after so many years..

time kasih tomyam!
ahahha

Shepha said...

hoi hoi tomyam kasik slow sikit aku belum penah try ni.haha

mia sarah hemiza said...

tp ritu die tak reti potong kobis puteh.. hahahaa..

rAmiZa.mY said...

xpela melur..
jgn risau..
ak da xda wang da pn nk bsuka ria..
av fun d bandung

 
Template by suckmylolly.com