Thursday, October 1, 2009

selamat tinggal UK..

esok,
jam 1405 waktu tempatan,
2105 waktu malaysia..
diri ini akan pulang semula ke mesia..
selamat tinggal UK..
selamat tinggal england..
selamat tinggal Leeds..
selamat tinggal holborn terrace..
selamat tinggal kakakku n abg zam..
selamat tinggal anak buah sayang..
auntie love u both..

sekarang ini,
bumi uk berada dalam minggu terakhir summer..
lepas ni da autumm,
daun pon da mula kuning,merah,coklat,
angin pon da makin kuat..
hari-hari rase sejuk..
same macam mula-malu sampai pada 29 mei dulu..



sekarang rase sedey nak tinggalkan dua makhluk kecil ini,
firas and danish..
sungguh,
aku akan rindu mereka,
nakal meraka,
comel mereka..
kakakku,
segera siapkan pembelajaranmu..
segera pulang..



berikut adelah tentatif perjalanan esok dan hari berikutnya..

bertolak dari manchester pada jam 1405 waktu tempatan..
transit 3 jam di dubai..
pkol 3 waktu UAE naik semula..
sampai di KLIA jam 1415 petang 2 oktober pulang ke rumah tercinta,
lepas asar bertolak ke ayer keroh,
check in di century mahkota.

jam 8 malam bertolak ke ayer keroh,photoshoot white room.

10 pagi pick up little sista di melaka central.
pulang ke century mahkota.

siap2 and bertolak ke ayer keroh pada jam 12 tghari

bergraduasi pada jam 2 petang.

lepas maghrib hantar little sister pulang ke segamat,
kemudian pulang semula ke ayer keroh.

tidur di rumah sap.

jam 8 pagi bermain volibol,
jam 12 berphoto bersama shipa dan mama dan keri dan mija..
jam 2 petang pulang,
singgah di PD menghantar barang.dan terus pulang ke rumah 'makan-makan' bersama ibunda dan ayahanda dan kekanda sekalian...




3rd october,
taniah kepada warga utem yang grad tahun ni..
especially kepada penghuni no 44 TU 29 taman tasek utama ayer keroh..
student control,instrumentation n automation,
fakulti kejuruteraan elektrik,
4 tahun begelumang ngan lab,turorial,lecture,project..
g lecture pkol 8 pagi, duduk wat lab slama 3 jam,g tutorial dlm bilik sempit dan sejuk..
berebot parking ngan staff,kumpol tiket amaran polis utem,kumpol speed trap hiway ayer keroh..
kenangan semua tu..
pasni tak mungkin akan rasa lagi..
and, the tiredness finally terbayar..




shipa,mija,ayin,mal n ihsan..
jumaat malam sabtu photoshoot kite pkol 9 malam okey..
sile roger eachother untuk set time n place mane kite nak kumpol..
mija or shipa aku nak tumpang kereta korang..
aku tak mahu drive..
terima kasih kamu sekalian kerana merealisasikan cita-cita aku untuk shoot dalam whiteroom..



kepada pemilik-pemilik dslr..
terutama keri dan mal..
jangan kamu dare untuk snap gamba sebelom kehadiran aku okeh..
tunggu aku datang..
sebelom aku sampai korang gune kemere henpon sudah..
vga pon vga la...
mija n shipa..
potoshut bersama kayuhan sampan sila tunggu aku..
mal cadangan ko begambar di tepi tasek berbangau itu pon kena tunggu aku...
kalo tak korang bleh lupekan barang-barang korang kat aku tu..
memang aku ugut korang nih..


pelangi,selamat bekerja..
semoga sabar sentiasa ade dalam diri..
semoga gembira melalui hari-hari mendatang..
semoga cepat pulang..
semoga selamat semuanye..
n selamat membuat keputusan..


barang-barang kiriman anda semua telah selamat saya simpan didalam beg..doakan selamat semua sampai di tangan korang..kalo tak selamat, sile hubungi waris terdekat aku untuk sebarang ganti rugi..sekian terima kaseh..


semoga bejaya dunia akhirat wahai sahabat2..

3 comments:

k.e.r.i. said...

selamat berkonvo ye telur.

melur natasha said...

u too keri..

mia sarah hemiza said...

huk2.. i cn't be there,
but still ada di mana2,
aku kan mcm angin..hehe..

taniah my bespren!

 
Template by suckmylolly.com