Friday, November 6, 2009

siri bercakap dengan itik yang sedang berenang renang

macam satu blog yang slalu aku ikot ni..
katenye 'Kalau aku di sini untuk advice, aku akan minta'
aku rasa aku pon macam tu kot..
aku menulis kat dinding putih ini,
totally bukan untuk sesiapa melainkan diri aku sendri,
aku tak penah kuarkan kenyataan di dinding putih ni,
aku tujukan khas tulisan dalam blog aku ni,
untuk individu tertentu,
samada kau adelah kawan lama,boifren lama mahupon kawan yang hilang muncul kembali.
tidak pernah walaupon sekali,
jadi kau tak payah susah payah nak judge aku ni sape or ape,
apetah lagi nak cakap aku kesunyian bagai,
coz im totally not.
jika kau bukan seorang yang betul-betul dear di hati aku macam mereka,
yang aku boley nak hang out together,
yang aku leh ajak tido umah buruk aku,
yang aku leh ajak makan umah aku,
yang aku masakkan untuk perot kau,
kau takkan tau betapa aku bahagia walaupon aku masih tiada pekerjaan,
dan hidupku memang sepenohnye aku hambakan pada DELL pink aku ni dimasa lapang,
kau juga tak perlu nak bagitau aku,
yang aku ni gila bagai,
coz im not,
dan kau tak pernah pon tengok aku menjadi gila,
dan aku juga,
tak pernah sekali pon,
menjadi gila dihadapan orang yang aku kenal cume sedetik,
tidak sekali,
aku yakin akan hal itu,
sekarang,
kalau kau nak cakap aku belagak,
kau bleh g mampos,
sebab aku rase kau memang menyemak dalam hidop aku,
sebab kau tidak dear lansung dihati aku.
kau tak kan tau ape yang cube aku carotkan disini sebab aku yakin kau seorang yang bodoh dan buta hatinya.
sekian.

6 comments:

mia sarah hemiza said...

huit.. apesal.. apesal????

i'm totally ur dear kan..hehe...

melur natasha said...

gimme sumtime to think ok..hahahaha

adinda awin said...

we want more! hehe

melur natasha said...

hehehe...fine awein fine...

Hazrey said...

1. i tak pernah judge you
2. i tak pernah tengok u gila sebab i sibuk gilakan kekawan u.

semuanya tidak. tak baik u cakap i menyemak dalam hidup u. tak baik cakap i tak dear lagi dah. sampai hati u cakap i tak paham u carot, sebab i suka makan carrot.

ehh, post ni for me ker? bukan eh? hahahaah.. hahahah cheer up sis.

melur natasha said...

hahaha..thanx for droping by..

 
Template by suckmylolly.com