Thursday, October 15, 2009

mari kawen..

ble da boring aku lebih suke mengarot dan cakap bukan-bukan..sesetengahnye i do mean it, but some aku memain je..sori kepada mereka yang menjadi mangsa..kepada mereka yang bertuah dapat kata-kata hikmat yang penuh hikmah, yang tibe-tibe aku rase kuar dari hati yang tulus ikhlas, anggap saja sebagai rezeki okey...bukan senang aku nak jadi tulus begitu..baik bersyukur sekarang..cepat!!i said, now!!..ok gud..


senanye kan..arini aku penat gile mengapply keje seharian..ok tpoo je..xsampai seharian..pas benti g jumpa tuhan di waktu zohor,aku tros benti apply keje...owh yer, baru aku sedar aku lupe nak doa murahkan rezki..mmmm...pas benti apply keje,aku dok belek-belek la blog-blog yang aku sempat gapai..jumpe plak blog senior aku mase sekolah teknik hampagas di gongbak dlu..kak ciken aku panggil die dlu..khas blog untuk preparation kawen die..tengok blog kawen die, tibe-tibe nafsu untuk kawen turn on tros...hahahaha..sumpah miang..besla sebab kak ciken kreatif..faberet part aku adelah kad kawen die..ok,sape-sape nak pinang aku sile sudi luangkan masa untuk reka kad kawen kite kelak yeh..hahahaha...i like...

dan, yang buatkan aku macam jatoh cinta ngan blog kawen kakak senior aku nih adelah die sederhana jek pon..macam seswai je ngan aku memandangkan aku masih jobless sehingga kini..banyak jek die promote kedai-kedai borong yang jual barang yang best-best..barang yang best tu da semestinya untuk keperluan perotla..dan of course yang seswai ngan wedding ceremony macam candy,lollipop,dan..kiut owh mende-mende tu sumer..semoga kedai borong tu tak tutup mahupon bengkrap ketika aku mahu berkawen kelak...hahahaha

bachelors out there,dun worry ok,peluang anda untuk memikat masih terbuka..hahahaha..aku bukan nak kawen dah pon..juga bukan lagi lima hari sebab ramai yang tanye ko nak kawen ke lagi lima hari??? ble bace status YM aku..aku saje gatal merenyam supik gelenya jabir rokrat nak menyelami hati gadis bakal berkahwin je...


aku nak beli berpeket-peket marshmallow nih..sebab warnanye pepel...
kdt to kak ciken.kak ciken,saye adelah junior E3 di blok ehsan smtg

sekian.

5 comments:

mrs radin said...

aduhh...xtahan..gersang ye,.haha.okei2..Ya ALLAh,aku doakan kawanku ini cpt kawin.die dh xtahan.cpt2 la die dpt keje.hahaha.milo2..

Shepha said...

puan mira doakan aku sekali

rAmiZa.mY said...

ak skali!

bestkn tgk blog org nk kawen?
nt ak nk kawen siap nk beli domain seme siap..hahaha

melur natasha said...

mira: abes jeles tgk mira da kawen heret laki kesana kemari...teringin gak..wakakaka..

shepha: ikot Q la syg...pe men potong2 nih...

mija: sile mija sile..hantaran ko byk leh beli domain 4,5 skali pon...satu untuk becinta,satu unt merisik,satu unt tunang, satu nikah satu reception..

mia sarah hemiza said...

mane blog kak ciken?????????
bg aku link!

 
Template by suckmylolly.com