Thursday, October 15, 2009

1,2,3...9 hari sudah...

secara rasminya, sudah sembilan hari berkerja aku menganggur. sudah sembilan hari juga jari jemari ini tangkas mencari kerja dan mendaftarkan diri di lawan sesawang yang menawarkan khidmat mencari kerja kepada penganggur tegar sepertiku sehingga timbol urat-urat di jari jemari ku..

terasa diri sungguh useless bile setiap hari kerjanya cuma mengurangkan bilangan beras yang ada dirumah bonda..terasa diri sungguh hina apabila setiap hari cuma pandai mengurangkan kuantiti petrol RON 95 dalam tank cik kiah...

terima kaseh daun keladi wahai facebook, juga tidak di lupekan, yahoo messenger, dengan kehadiran kalian, tidaklah diri pengsan kebosanan setiap hari..

esok tiada rancangan khas, cuma akan membawa bonda tersayang membeli barang keperluan untuk masak pada sabtu kelak..

aku jugak ngah berkira-kira, nak buat ape pada hari sabtu yeh???shipa n mija syg sayang, lasagna aku xreti buatla..request yg senang sket mcm agar-agar merah berapi ke,leh gak aku gagah wat..keri, aku rasa triffle buahan lagi afdal..kan??senanye aku lom lagi tengok link resepi ko bagi..kekekeke...maaf keri..mek, ko nak rase pe plak??sekeh masak kicap??

owh ya, aku cume expert, wah,expert ke?? wat desert je okeh..yg len masih dalam proses pembelajaran..jadi jangan request mende-mende yang leh wat aku marah,nanti aku jadi seperti ape yang kembarku,taufan melor wat kat jepun..sekian.


8 comments:

mia sarah hemiza said...

ko bebakti kat mak je la dlu je skang.. n diet la leh kurang kan sket penggunaan beras..

hahaha`

melur natasha said...

seriusly...kejam.

rAmiZa.mY said...

ak sokong penyataan mek..
hahaha

kalu ak kate x dulik gk nk lasagna bole?
sila gugel resipi..
muahahahaha

Shepha said...

dah tu apesal kak wati cakap ko pandai wat lasagna?haaa

melur natasha said...

mija: pe kate ko wat pastu bw umah aku nak mija???hahahaha

shipa: die saje menaya aku la tu...aritu die soh blaja aku xmo..aku ckp tu makanan garfield bukan makanan aku...hahahaha

rAmiZa.mY said...

pastu ko samakn ktorg ngn garfield la neh?

ak xnk masak..ak nk mkn je

melur natasha said...

yess mija..begitula yang aku cube sampaikan..hahahaha

rAmiZa.mY said...

xpe..
garfield cute..
tp badan ktorg x mcm garfield..
badan ko, hurm 90% mcm garfield laa..
panggil ko garfield gmok bole?
hahaha

 
Template by suckmylolly.com