Friday, October 9, 2009

sekembalinya daku

8 hari sudah berlalu, da 8 hari jugak aku jejak semula kaki disini, sekembalinye kat sini,takde ape pon berubah, aku masih kekal anak perempuan paling gelap walaupon sudah 4 bulan menetap di bumi yang disimbahi salji dihujung tahun,harapan untuk kelihatan seperti gadis pan-asia lebur begitu sahaja.

rumah bonda dan ayahanda masih kekal bewarna kuning. cik kiah juga seperti kali terakhir aku tinggalkan..malah calar balarnya juga masih ada sehingga kini...kekeke...tunggu anakanda kaya ya wahai parents ku...akan ku cat semula cik kiah gold itu..nak ganti baru anakanda tidak mampu..

susun atur perabot dirumah juga masih kekal..malah fridge magnet juga masih sama..cume bilangan je semakin bekurangan..naseb banyak anakanda belikan magnet haritu kan??bunga yang ade juga masih kekal ditempat yang sama,pasu nya juga masih sama...tv juga masih saiz itu..cume,di dinding sudah ade petambahan gamba..yaaa,gamba konvo ku..bangga sekali kerana berbingkaikn frame terbesar sekali..hahahaha..

sehingga kini aku masih lom dapat ape2 feedback dari kompeni2 betuah yang telah menerima resume aku..ingat yer wahai HR..kalau kamu tidak hire saya kamu yang rugi..ini adelah ugutan kalo kamu tidak perasan..

sekarang malas nak tulih banyak-banyak kerana jiwa aku tidak tenteram mengenangkan duit dalam akaun semakin susut begitu juga dengan kredit tepon.sekian.

5 comments:

k.e.r.i. said...

jadi pelayan restoren tak nak?

melur natasha said...

restoran manakah??Adekah aku akan semakin gemok nanti??

melur natasha said...

restoran manakah??Adekah aku akan semakin gemok nanti??

Shepha said...

ko nak keje ape?ce cakap?
akak cleaner sini br resign.
submit resume.

melur natasha said...

mcm haram ko syg...
sumpah ko jd batang mop br ko tau..
muahahaha

 
Template by suckmylolly.com