Sunday, November 22, 2009

wonder woman

takde kaitan pon tajok ngan isi,
cume aku da xde idea yang agak2 bernas nak coret kat sini,
so im thinking about to take a deep breath smpi berhari2 tidak menaip lagi..
cume ape yang tejadi lately,
macam satu point to ponder,perlu skali.

ble bercakap pasal electrical,
cume TNB terlintas dikepala.
cume segelintir yang terlibat dalam dunia V=IR yang tau pasal malakoff,
itupon kerana diterajui syeikh mokhtar al-bukhary yang kaya raya harta makan tak abes itu.
IPP lain??tah-tah IPP pon tak tau ape...
independent power producer yang ade kat mesia yang lain,
macam makhostia,alstorm power,sunpower,pd power mesti tak kenal kan??
apetah lagi Jimah tempat aku mengabdikan diri selama 7 bulan dulu kan??


ble cakap pasal minyak dan gas,
Petronas,shell jugak terbayang kan?
cemane dengan talisman,sclumberger,sime darby dan lain2??
mesti tak tau kan??
melainkan mereka yang berada dalam fasa yang same,
maksudnye mereka yang terlibat dengan industri sebegini,kan??

betapa typicalnye kite tanpa kite perasan kan??

just to share,
few days lagi aku akan off to satu tempat,
kalau aku gembira disana mungkin aku akan berlama disana,
harapnya aku akan gembira disana,
tengok module2 kat belakang opis aritu,
rasa macam this is what im dreaming of,
up to now,
i hope the happiness aku mimpi tu real la..

doakan aku berjaya,
tengs beloved mum n dad,
anakanda keluar mencari rezeki,
semoga dapat memberi kesenangan padamu kelak.

syg2 hati,
jomla jupe aku sblm aku g sane..

10 comments:

Shepha said...

bile blah?
haha.

ko ni nak blah time raya2 ni

Shepha said...

bile blah?
haha.

ko ni nak blah time raya2 ni

k.e.r.i. said...

pergi la melur.
kejar cita-cita

rAmiZa.mY said...

ko nk pegi x cakap..
senyap jek..
huhuhu


syg, ALSTOM bkn alstorm..
malakoff atau yg ak tau TJSB..
hahah
tau gk ak

melur natasha said...

shipa: aku blah 3 hb..mari jupe sblm tu...

keri: tu la keri,aku nk mengejar impian.hahaha

mija: typing error sudah...aku g 3 hb jomla jupe...leh bg gamba korg n amik beg konvo aku...kekeke

rAmiZa.mY said...

jom g pc fair..
uhuhuhu

mia sarah hemiza said...

nape aku baru tau..
huk2...

Al Fateh said...

ku hadiahkan sebuah lagu untuk kau yang dari ari tu memekak nak keje...wakakaka

bekojo lah kito besekueknyo
berusholah kito besekueknyo
bekojo bekojo poie pagi balik sonjo
kuek bekojo hari hari tambah kayo

ingat gaji 1st tu untuk family,gaji 2nd untuk kawan2...wakakaka...pape pon gud luk ha

melur natasha said...

mija: pc fair ble??

mek: aku xde bitau secara official pd sesiapa pon syg..

teh: tengkiu na teh...

rAmiZa.mY said...

ujung minggu dpn..
huhuhu

 
Template by suckmylolly.com