Friday, November 27, 2009

kilat sabung menyabung di malam raya

boleh tak aku nak pause kan dunia ni sekejap??
aku promise,sekejap je..
macam cerita XX-ray arahan aziz M osman dulu tu,
yang ade kete sport yang lain macam sket pintunye tu..

supaya aku leh hidop tenang sket.
supaya aku leh rase sedikit gembira.
supaya aku boleh berhenti beralah dengan sesapa pon.
supaya aku leh g cari sesiapa yang aku rasa nak lempang muke die dan lunaskan hajat hati aku tu.
supaya aku bleh puaskan hati dan amarah aku selama nih.
supaya nanti aku mati mata aku leh tertutup.

sebab aku penat sangat bile asek kalah walaupon aku tau aku boleh menang.semata-mata tanak bagi yang sepatotnye kalah kecil hati.
persoalannye,hati aku sape plak nak bagi menang??
sebab muke aku terasa plastik bile terpakse bermanis muka sambil angkat bendera putih.
aku sangat benci keadaan itu,paham tak??
sebab bagi aku beralah sememangnya kalah,kerana semestinya usaha untuk menang masih tidak cukop untuk dinobatkan sebagai pemenang.rite??

azam bulan december:
aku nak kumpol duit dan kawen.ngan sape aku nak kawen lom tau.yang pasti aku nak kawen.sape2 yang komfom bleh bagi hati aku menang sile masok meminang.end of story.off to bed.

8 comments:

mia sarah hemiza said...

selamat hari raye syg!

huuu..
hrp2 smpt jmpe ko b4 ko btolak g jauh...

KingKamil said...

nk kawen nanti kasi kad, byhand, bawak pasangan skali.. huhu

rAmiZa.mY said...

ak nk juga cmmtu..
nk kawen gk..
so ade seseorg yg sentiasa d sisi bila ak saket..huhuhu

sedey sungguh perasaan itu tau

melur natasha said...

mek: slamat ry syg..mehla jupe aku..

kamil: wow..u dh jd quantity control ke nih???kekeke

mija: hehe..the time will come syg..

melur natasha said...

mek: slamat ry syg..mehla jupe aku..

kamil: wow..u dh jd quantity control ke nih???kekeke

mija: hehe..the time will come syg..

k.e.r.i. said...

jiwa kacau plak dah.
nanti time keje focus yer.
weh, sebelum kau pergi, banje aku big apple dulu.
hahahaha.

* aku pun nak macam kamil. byhand plis.

Unknown said...

bgusla...
semoga awk brjaya dlm krjaya dan kehidupan awk...
=)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
 
Template by suckmylolly.com