Tuesday, November 10, 2009

cuti-cuti bandung

berbekal sket duit hasil titik peloh kt UK dulu,dptla kaki jejak kali kedua di tanah indonesia,tapi buat pertama kali menjejak kaki di bandung. 4 days trip ni xdela fun sgt since aktiviti harian cume soping je, tp group members, sumpah fun gile.

lead by abg din, kitorg dipandu oleh pak darma yang bergaji 70k rupiah sehari, bawak kitorg makan,abeskan duit di sekitar bandung.walopon 4 hari de kt bandung, tp xdela abes satu bandung tu kitorg jelajah,syoping outlet juga cume beberapa yang sempat dijejaki.

ketika di indonesia ni,terase macam luck gile..at least i dun have to jual keychain even aku ni penganggur tegar buat masa kini. aku jugak xperlu menyanyi pada driver kereta yang behenti pada lampu merah mengharapkan simpati. aku juga tak perlu membeli apetah lagi menjual makanan di tepi2 jalan.ye, mmg sgt betuah. sebab tu aku rela hati belanje sumer duit yang aku ade untuk membantu indonesian meningkatkan ekonomi mereka..accepted ke alasan tu??

sejujurnye, aku xmampu pon membeli belah macam mereka yang len..mereka berbekalkan tujuh juta dalam beg sedangkan aku ade dua juta,tu pon setelah ditambah dengan duit mak yg soh aku beli few things..sedey sekali xdapat membeli sesuka hati..harapnye aku akan kembali kemudian hari dan dapat membeli sesuka hati...rezeki,murahla dikau denganku..amin.

rakan mengajak bercuti di sabah..hati terase eager gile..tapi rezeki belom membenarkan aku berbuat demikian.so sad..btw wismilak on coming saturday and monday.

dan,aku juga tak berape nak gembira ngan hasil tembakan kt bandung ni,xtaula nape,mungkin tak biase lg ngan camera compact kot..blagak gile..mungkin jugak kerana kapasiti badan yang sedang mengembang dengan hebatnye..


cume ini part diri yang aku sudi tunjukkan..


cool kan teksi kat indonesia??


restoran lima bintang,harga kaki lima dan...


ade waiter yg mcm korean..


hasil mengail dihari ketiga,surely bukan aku punye semua nih


seram airport die kt tgh2 kawasan perumahan..


3 comments:

KingKamil said...

best la tgkp gmbr2 sorok camtu, ajar eh, nanti bleh sorok2 tangkap gmbr waiter..

melur natasha said...

fine baby fine...hahaha

melur natasha said...

fine baby fine...hahaha

 
Template by suckmylolly.com