Thursday, December 3, 2009

menjelang hari itu

menjelang keberangkatan aku pada 3 dec,
maka pada 1 dec lepas aku pon ke hospital damai aman dan sentosa di taman melawati,
menjalani check up.
walaupon doktor sahkan aku cukup fit,
no high blood pressure,no heart disease,
tapi ade pulak bende yang mem'block' happiness aku.
protein traced in urine test tu sangat mengejutkan.
kata doktor tu menunjukkan tanda kerosakan buah pinggang.
last urine test dalam 4 years back, blood traced,
kali ni protein pulak.
wahai kidney ku yg comel, kenape sakit??
aku risau.
for god sake,aku sangat risau sebenarnya.
mula2 mcm xcaya,
setelah aku google,
mmg btol la cakap doktor tu,
sumthing is wrong ngan kidney aku.
sihatla wahai kidney,
aku xmau idop bergantung pada dialisis.
mintak dijauhkan.
amin.

malam sebelum keberangkatan aku ke selatan tanah air nih,
rasa macam sedey nak tinggal rumah,tinggal mak,
tiada rasa teruja untuk malam ini,
barang-barang pon aku baru siap packing,
jam dah tunjuk pkol 0504,
tapi mata masih bulat.
bila la agknya aku nak balik rumah ni lagi,
semoga aku gembira disana nanti,
semoga aku jumpa ape yang aku cari all these while.
amin.

shipa,mija n keri aku da jumpe 1 december lalu,
mek je tak sempat jumpe,
mek,love u.
jumpe nanti k.
wismilak.

3 comments:

adinda awin said...

selamat dtg ke pasir gudang...tempat paleng tercemar di msia hahhaa

Shepha said...

aku tak risau sangat ko dah ada orang yg jaga.

take care okay.

i love you

melur natasha said...

awein: sile roger aku bile ko pulang ke sarang okeh..

shepha: wah syg..statement ko sgt berani..hahaha...i love u too

 
Template by suckmylolly.com