Sunday, December 6, 2009

cerita pasal keje

dah 2 hari ni aku berehat je kat cabin.bace petronas technical standard je sepanjang 2 hari ni,cume hari kedua project manager first soh aku susun drawing,jadi die ajarla aku cemane nak bace no drawing tu,adela peningkatan sket kan dari mengadap baca manual petronas tu,lame2 rasa semak plak.

hari second ni hari pertama bawa leptopku sayang sepenoh hati.masok keje kat cni seawal 8 pagi,tapi senanye masok lagi awal daripada tu since gate depan tu tutup pada jam 0745.van yang bawa manusia tak berpass pula masok pada jam 0725.rumah agak jauh tapi aku da jatoh cinta ngan rumah tu.

rumah aku ade 3 orang penghuni sedia ada.stakat ni dorang baik.haranya berterusan begitu.kat opis plak aku kawan ngan gadis berusia 19 tahun.harapnya aku kelihatan muda sentiasa lepas ni.

hari pertama keje aku da masok meeting dengan orang mmhe.jumpela senior aku kat sana.kecilkan mesia nih.owh salah,bersepah kan dak utem kat mesia ni?biasala rebutuan ramai..muehehehe..

kompeni aku keje ni buat electrical n instrument part dalam platform nih.aku cume pencacai bergelar project engineer yang bergaji general worker.yer,aku arif sangat gaji general worker kat plat jimah dulu.kalo penarik cable gaji dorang dalam rm8 ke 10 sejam,kalo general worker lain majoritinye rm 6 ke 8 ringgit.tp nak wat cane kan,stakat ni rezeki aku cume bertaraf general worker,sebat je la.

secara totalnya, aku masih newbie disini,jadi sesat itu perkara biasa.yang penting aku tau dimana terletaknye mekdi dan kfc..yahuuu..owh,hot rods tu xdela sdap mane pon,macam naget ayam tempura je pon,ciss punye kfc.

aku nak tdo.sekian

2 comments:

adinda awin said...

kfc dipusat bandar.. mcd di taman air biru k..pizza pon ade kat pusat banadar...7e kat taman air biru...ape lg ko nak taw hahahaa

rAmiZa.mY said...

muda ke?
mgkin akan nampak ko lg tua..

 
Template by suckmylolly.com