Saturday, April 10, 2010

hadippa..hadippa..hoyeh..

jom nyanyi..
out loud okeh..


life is a chewing gum
just keep chewing
life is a hand pump

just keep pumping
squeeze the last drop out of life

and leave the worrying to the silly

it's a crazy, crazy world
where worry is the root of all troubles
that is why we believe
only the silly worry
there is no tax on happiness
so forget your worries

show some heart

and shout out hadippa!!




hoyeh...



melayan hadippa ni la malam tadi sampai aku telajak tido pagi tadi. sedar-sedar bilik aku da terang macam ade floodlight. haram punye hindustan. rosak rekod baik aku. da alang-alang lewat, aku sambung tengok lakonan aku dalam gossip girl your one and only source into the scandalous lives of manhattans' elite. im serena van der woodsen remember?? tak caye sile rujuk mukabuku.


zaman kurus dan energetic.


target aku jauh tersasar bulan nih. stakat ni aku cuma capai 65 percent dari target aku. macam kena tangguh je pembelian harta pertama aku. mungkin nanti aku kena beli proton t-bike. join abang2 yang makan kuah dal mengayuh g keje. lemak bertukar kepada muscle. cepat sket aku kembali ke bentok asal. barula same ngan jessica alba. macam zaman aku mengayuh dulu. masok beat tv evolusi penuh warna.


caye kan??orang kiut macam aku mane pandai menipu..

kereta kia cinta sepenoh hati meragam dah tiga hari. tak buley nak start. baru je servis last week, minggu ni kia emas cuba mengikis aku lagi. nampaknye aku makan megi je la sebungkus dua hari sehingga gaji kira-kira 21 hari lagi. semoga aku kurus dengan segera. bile la sheikh mokhtar al bukhary nak amik aku keje kat kilang letrik die nih..




5 comments:

rAmiZa.mY said...

ko pnah kurus ke telor?
huhuhuhu

ak pn kene join ko mkn megi..
sbb da terover spent duit bln ne..
haih

k.e.r.i. said...

jum shopping kat sogo!
LOL

mia sarah hemiza said...

nape status ym ko takde kaitan dgn post ni. HADIAPPA?!

melur natasha said...

hahaha..da wat aritu but u dun even care..sob..sob..

mia sarah hemiza said...

baru aku perasan!
hadippa ni cte men kriket tu ehh...

 
Template by suckmylolly.com