Friday, April 30, 2010

cinta separa kekal.

aku tak minat dengan benda yang aku tak membesar bersama-sama. macam zaman m daud kilau, menggunakan baju penoh manik dan labuci tu untuk menutup susuk tubuh. macam zaman pakai seluar boot cut sampai tutup kasot mahal. tu semua not my taste. alasannya sebab aku tidak membesar bersama-sama.




same goes to bola sepak.aku kenal bola sepak dengan lebih baik bermula tahun 98. masa tu aku darjah enam. ade world cup di france. remember superb zidane? rambot gay beckham? rambot gulung-gulung ariel ortega? and batistuta si argentina itu?kacak kan? klinsmann si tua itu pon masih ada ketika itu. not to forget, diego simeone yg dinobat actor terbaik fifi 98. player yang top zaman nih memang aku masih kenal name mereka sehingga kini. frustration england dan holland sebab kalah pada penalty shot-out. kegemilangan croatia yang melangkah ke separuh akhir, ala team yang ada hakan sukor tu.dan pada ketika ini, seperti anak perempuan yang baru melangkah ke alam lebih dewasa dari kanak-kanak, rupa paras memang menjadi kriteria utama untuk aku minati seseorang player.




dan, sejak dari waktu itu. the only club that turned me on, hanyalah MAN united. memang united terlalu kuat untuk dicabar ketika itu. treble title. diterajui dwight yorke dan andy cole in the front row, assist by beckham, nicky butt, scholes ang gigs, defend by jaap stam and super duper goalie, peter schemeichel. memang united sungguh kebal. perhaps, sejak aku pandai menanti perlawanan united, that season might be the best squad united ever had.




demi kecintaan aku padan united. apa pon jadi pada ujung minggu ni dan hujung minggu depan. i dont really care. after losing blinking star, si ronaldo tu. ramai menjangkakan kejatuhan the devils since united tak ade ayam tambatan yang lain. rooney pulak tak begitu shining di depan gol. tak siapa pon jangka kebangkitan rooney gantikan ronaldo. dan the injure coming at the corner of end season, sedikit mengganggu. tapi still, we manage to be among the top contestant this season. the only thing we hope is, we are not gonna let the race title crown to other team easily.and, aku tak heran berapa ramai pon kat luar sana nak hate cinta hati aku yang ini. im not bothered.




know you know love aku melimpah untuk manchester united and football.



0 comments:

 
Template by suckmylolly.com