Wednesday, March 3, 2010

quick update


I love to fly. Sejak kenal fazrul rasenya. Teringat-ingat superb landing n hardcore take off. Takot tapi masih mampu lagi gelak-gelak.by the way fazrul tu ensem okeh. Sesungguhnya percutian minggu lalu sangat funtastik.kini hati gatal lagi mau berjalan. Berbekalkan wang yang sangat limited, kami mahu ke krabi end of January 2011. Lame lagi, tiket pon masih belom booking sehingga saat entry ni di post. Tapi aku da excited semacam mahu ke berjalan, macam bergaji CEO. Lantak. Tak kire. Aku nak jalan gak selepas trip ke perhentian pada july ni aku belom tentu dapat join. Mek, mari drive kancil ko ke sana nanti nak??huhuhu

Off to Sarawak last week for 3 days bersama rakan yang agak baru aku kenal secara close. Sanagt gembira walaupon kegembiraan aku di robek oleh kaki yang melecet.sungguh damn. Memborong barang buat keluarga secara pukal. Memborong kek untuk mak dengan penuh rakus, lalu wang simpanan juga menyusut dengan hebat.masih ada 27 hari sebelum aku memperoleh wang yang baru. Sungguh sadis.

Owh ya, aku ada sedikit pesanan buat lelaki yang panas baran dan tidak boleh ditegur. Kalau ikotkan hati akan aku gunakan talian hayat untuk memastikan kau tidak lagi berada di disini. Memandangkan aku pikir kau cuma seorang budak yang masih belum lengkap akalnya lalu aku batalkan niat jahat aku. Sesungguhnya aku sedikit pon tidak takot walaupon kemek dinding office kau tendang dengan red wings kau. Tidak sedikit pon tercabar kedudukan aku walau kau bertanya siapa aku disini.kerana aku yakin i am much more better than you are. Tapi aku bukan seorang yang berlagak seperti engkau. Lalu aku tidak perlu beracting begitu kerana aku yakin aku juga boleh menggunakan akal aku dengan lebih baik dari u did.

Terima kaseh pada mereka yang wish hari lahir aku.tengkiu very much.

8 comments:

rAmiZa.mY said...

pantas gle..
blom book da cte..
btw da sah da book..
bru lepas akad nikah

Shepha said...

sah!

k.e.r.i. said...

korang mana boleh jadi saksi.
lelaki je.
sah!
ini baru lah sah yang sah.
HAHA

melur natasha said...

hahahaha...
gud gud..
btw im goin to kota kinabalu dis year..
pe lg destinasi seterusnye??

Shepha said...

okay melur,taun depan ko takleh ikot kitorg g KK dah naik Mt.Kinabalu.bye.

sah sah sah.
btw kamil majuk tak dpt tiket

melur natasha said...

mount aku simpan unt nek ngan korg la...
apsal kamil xdpt tix?

rAmiZa.mY said...

asl ko g kk?
cis syipa, xyah ajk de..

melur natasha said...

JALAN..TP AKU PGG JANJI KORG NK NAIK MOUNT NIH...

 
Template by suckmylolly.com