Thursday, February 18, 2010

cerita orang kerja

target da achieved, tapi exhausted gile. da flat sangat. macam beskot tiger cicah neskepe panas. serious lembik. nak pulak sekarang pasir gudang panas macam haram. tdo malam pon bepeloh da macam men bolibol. owh, aku semakin rindu pada bola belang-belang itu.

semalam aku baru buat claim ot. keje macam lembu tp ot baru 82 jam. stress owh, cemane nak beli type r nih..

semalam aku pulang awal.malas nak ot lagi.sebabnye aku malas nak menyusahkan diri aku stay lama-lama buat kerje yang luar dari skop kerja aku. aku bukan bekire sangat pasal kerja.i dont mind helping colleagues pon, tapi biarla aku tolong bila aku kurang kerja. tapi kalo kerja-kerja aku pon masih outstanding,report aku pon masih pending,emel pulak da mencucah-cucah menanti report aku, aku tak sudi lansung nak tolong orang lain okeh.

dan, aku paling benci bile kau sedap-sedap rehat kat umah aku plak tekocoh-kocoh study cemane nak siapkan kerja ko. aku jugak yang kena panjat beam-beam kat site tu semata-mata nak senangkan kau.itu sangat shitty okeh.

24 febuary jam 10 pagi aku ade interview di puchong. aku tak suka puchong okeh. kalo die bagi seperti keinginan aku, baru aku berkira-kira untuk berpindah ke bahagian tengah semula. sila doakan aku murah rezeki.

aku tak sabar untuk pulang. lama sungguh aku membawa diri. mesti mak rindu aku.

8 comments:

Shepha said...

tak.tentu mak tak rindu kau.haha

rAmiZa.mY said...

@syipa~ ko ade g tgk mak ke?haha

@telor~ ak pn rindu bola belang2 biru kuning tu..tgk kt kdai sport semacam excited..btw gud luck syg, sila dtg jupe ak lepas interview..banje ak lunch..sekian

melur natasha said...

HAHAHA...tgg la aku banje nanti..lom gaji syg..aku tecekik dh ni..hahaha...

shipa ko da lupekan mak.sungguh derhaka

mia sarah hemiza said...

mak yang lupe kat aku.. :(

adinda awin said...

melor--okla tu..aku ni baru nak start kije monday ni...rasenye mesti horor mcm ko gak adeyh-------

melur natasha said...

mek: ko mehla dtg umah aku meh..refresh ingatan mak...

awein: ko keje mane wein..meh jupe2 makan2..

rAmiZa.mY said...

ouh ak pn ade tebiu 2 minggu lagi..
haih

k.e.r.i. said...

ko benci puchong?
memang takkan dapat keje sini ar ko.
baik tak payah gi interview awal-awal.
hahaha

 
Template by suckmylolly.com