Tuesday, February 2, 2010

tak semua yang kita nak tuhan akan bagi.

kalo ikot hati aku yang agak-agak suci nih,aku tak suka untuk tau yang bekas kekasih aku sudah ada perempuan lain yang duduk dihati dia,tempat yang aku penah dia letakkan dulu.aku benci sekali untuk tahu itu sebenarnya.

aku cemburu.definitely.yes. this is what matters to me,not u not your feeling yang aku perlu consider. walaupon dia tidak lagi dear di hati, walaupon dia tidak lagi menjadi penghuni sangkar emas dalam hati aku, tapi aku tidak gembira pon untuk tahu dia sudah punyai perempuan lain. sebab aku juga tak sudi lagi untuk rasa the pains of being pure at heart.

kalau di beri pilihan, aku mahu bekas kekasih aku lenyap tros dari ingatan aku.aku tak sudi pon lagi nak tau apa-apa tentang dia setelah dia berlalu dari hidup aku. sebab aku susah untuk menjadi kawan kepada seorang yang bergelar bekas kekasih.susah sekali. dan aku rasa itu bukan jalan yang terbaik pon untuk aku lalui sebab aku tau aku tak mampu. could you be more sensible, cant u see, actually i'd prefer if u do the same.

sebab itu, aku jarang sekali cuba berhubung dengan mereka yang bergelar bekas kekasih.you and the new girl can weather the storm alone. tak perlu nak mention ape-ape sebab aku tidak mahu sekali imbas apa-apa ingatan mahupon kenangan walaupon ia terlalu manis,walaupon ia mampu membuatkan aku rasa seperti snow white dan cinderella untuk seketika.

tapi the truth is, mereka masih berlegar-legar disekeliling aku. aku sedikit semak dan rimas with all the additional emotional reservoir.

11 comments:

Shepha said...

bekas kekasih kau berlegar di sekeliling aku jugak haha

adinda awin said...

sabaw melor..tuhan tutup satu pintu..sbb tuhan nak bukak pintu len utk ko..anggapla die hanye singahan je sbb ko akan dpat tempat yg abadi nanti hehe

mia sarah hemiza said...

aih. ko anggap mereka tu kutu je la.

melur natasha said...

aku stress wohhh....

k.e.r.i. said...

jauh kut pasir gudang - kl.
berlegar-legar di sekeliling apa bendanya?

melur natasha said...

berlegar2 tu xsemestinye ade kt sebelah je yang oiii..btw,mgkn bkn kl je kot..muehehehe

mrs radin said...

milo.samela.even dh xdear dhati..tp ttp xjeles n xsuka!!
tp bile dh kawin ni..hehe.lenyap trosss

melur natasha said...

so kena kawen la ni heh mira??

mrs radin said...

hahaa..tau xpe.JOM KAWIN!!!

melur natasha said...

jom???ai mira...len sgt bunyiknye nih...ko tu elok ckp meh pregnant walopon kami yg len lom qualified..hahaha

KingKamil said...

meh nk tolong.. ahahhaha

gurau2..

 
Template by suckmylolly.com