Sunday, January 3, 2010

new year equals to new work place.

harini hari ke 3 new year.aku pasti semua orang perasan umur kite da betambah.im 24,br je last week masih 23.cepat sungguh menua kan...hepi besday kak sheeda.hepi besday izzat.owh ya,pada malam new year aku cume countdown dalam mimpi di atas tilam angin.selesa sungguh.

sepanjang usia 23 tahun,takde pekara besar pon yang berlaku.kecuali,aku sudah meninggalkan alam buku.da melangkah ke alam lain.yang mane aku perlu mencari rezeki sendiri.pada tahap ni,bile tak cukup duit pon terase malu sekali untuk mintak bantuan keluarga.

sepanjang tahun ini juga aku rase tiada ape-ape yang besar akan berlaku.aku juga tiada plan ape-ape kecuali resolusi yang telah aku khabarkan sebelum ini.

new year kali ini aku sebok mengira lampu limpah yang telah dipasang.juga lampu kalimantang.termasuk speaker dan kotak agihan di modul. cume, mungkin esok hari terakhir aku menjalankan kegiatan di modul 1,2 dan 3 itu. kerana aku akan berpindah ke projek shell pula.slamat tinggal petronas.bye2 tangga barat topsides.slamat tinggal bro-bro carigali sekalian.

pasti aku rindu tangga barat yang aku leh klasifikasikan sebagai pengubat rindu aku pada jimah.sebulan cume aku menghambakan diri pada pelantar minyak ini.dan juga matahari.kerana selepas ini aku akan bekerja didalam workshop yang mana kulit aku tidak akan lagi terdedah pada matahari yang merupakan agen paling hebat mempercepatkan proses penuaan.

semoga rezeki aku bertambah murah di tempat baru ini.dan otak aku semakin cekap mempelajari benda baru di projek yang baru ni.sekian.gud nite.

2 comments:

mia sarah hemiza said...

daling..
keje kuat2 ok.
pegi sawak beli kan i mcm2..
so sweet of you..

hahaha

mrs radin said...

mel..pkai sunblock tebal2.kan taun depan kite jumpe,ku dh xkenal.
keskeskes

 
Template by suckmylolly.com