Tuesday, January 19, 2010

keselesaan itu masih jauh untuk aku gapai..

aku sudah menjadi seorang yang workaholic.seperti kebiasaan,kerja aku sangat menyerupai seorang general worker.manade kawan-kawan aku berstatus engineer balik pkol 8 malam 5 kali seminggu.correct me if im wrong.

aku sedikit bosan.remember when i wrote aku tak suka kerja yang perlu menghambakan diri pada skrin komputer??nampaknye itula yang sudah terjadi kepada aku.paling minimum pon selama 2 minggu ini.kerana clerk opis aku akan cuti kawen.manade engineer yang kena kira working hours ngan gaji pekerja.betulkan kalau aku salah.

mulai hari ini,aku berazam akan merungut kepada diri sendiri sehinggalah aku bertemu dengan pekerjaan lain.sebabnya,aku tidak seronok di kompeni ini.aku bosan.aku penat.yang paling aku risau dan takot adelah kedut akan melingkari muka aku bahana emosi aku yang tidak menentu disini.

semalam aku pergi menghadiri gumusut-kakap safety induction di training center.secara officialnya aku sudah boleh berjoget di permanent living quarters yang masih dalam pembinaan itu.tapi safety google aku abg QC tu pinjam dan belom dipulangkan.nampaknye aku akan stuck lagi dalam cabin nih.tragik sekali.

10 comments:

rAmiZa.mY said...

ak pn x seronok ngn kerja skarang..
haih ='(

adinda awin said...

kije mmg xseronok...jom bkk bisnes!! aku nak jd pengasas produk kecantikan..jutawan woo....

melur natasha said...

mija: mari kite tukar keje jom wahai ramiza...

awein: awein,aku sengkek..nak bukak bisnes jual brooch pon aku xmampu...

Shepha said...

rasa nak bertunang.

mia sarah hemiza said...

huuu... aku ni ha menganggur!
aiguu..

melur natasha said...

shipa: ble syg???

mek: ko nak ke keje tmpt aku nih...dorg wat structure..kena la ngan ko...

rAmiZa.mY said...

ak pn nk tunang gk

melur natasha said...

aku rase nk g hanimun...muahahaha

ezam said...

salam hye... before ni u kat carigali ker??? u trainee ker ape?

melur natasha said...

Hye, jaga projek carigali je, tangga barat. sebulan. Pastu pindah jaga LQ gumusut-kakap plak..

 
Template by suckmylolly.com