Friday, February 24, 2012

cincin dan lensa camera.

Alkisahnya, kami tak mau pon majlis pertunangan, nak kawen tak berapa bulan pon, jadi kami tak rasa majlis pertunangan itu perlu. Oleh itu kami tak merancang walau sepicis pon perihal pertunangan.dan yang lebih mengharukan adalah bila pihak keluarga aku telah memutuskan mereka mahu majlis pertunangan diadakan secepat mungkin. Menitis air mata dengar keluarga gunakan kuasa veto terhadap aku.

Setelah berbincang dengan kekasih, dan mempertimbangkan jadual rombak rawat (read:overhaul) unit masing-masing maka kekasih dengan sendirian memutuskan majlis pertunangan pada 22 januari 2012. Kelam kabot la jugak nak pikir segala persiapan yang perlu ada. Ke hulu ke hilir kami survey benda yang perlu. Sebenarnya yang betul aku uruskan cuma pelamin dan hantaran. Yang lain semua adik beradik uruskan. Yeehaaa. Alhamdulillah keluarga aku sangat awesome.



ni jidah, former classmate and also ex volleyball mate masa zaman hyperactive dulu merangkap tukang mekap aku. die telah berjaya menampal topeng dimuka aku sampai aku kelihatan lain dari rupa asal. dan telah membuatkan mr kekasih freeze di atas pelamin angan ku. kehkehkeh. tengkiu jidah.



hampir siap. tangan pon dah mula vibrate pada frekuensi rendah. macam tak percaya pon ade. sungguh saspen.




selesai sudah sesi menconteng arang dimuka.



bertalu-talu lensa camera menghala kat muka. dan saye malu (*_*)ngeee



yeye dapat cincin lagi. cincin kedua disarung mama.



mama, i love your son so much!!



officially engaged to Eddy Shazamie b. Baharom. *_*



nampak tak kegirangan disitu? memang tiada kesopanan di hari pertunangan. aku tersengeh-sengeh sepanjang majlis.kadang-kadang terlepas jugak ketawa jantan sampai kawan-kawan marah. hahaha. cant help myself. sorry friends.

next: *family*








seterusnya sila layan gambar bersama rakan-rakan yang sempat menghadirkan diri. terima kasih mek, diba, ada, nina, nisa, mija, zaren, nadia, asmah, jidah, pateh, khaldun dan amir sebab sudi datang. doakan kami berjaya hingga ke akhirnya. doakan yang baik-baik untuk kami. terima kasih ada sebab sponsor bunga idaman aku. tengkiu nisa sebab teman aku pi ikea malam-malam buta, tolong beli coklat and jadi photographer tak rasmi majlis aku dan sudi pulak upload dalam pesbuk. and tengkiu for your ole-ole from seberang mek. love you guys.


next : *girls gedik-gedik session*








next : *gambar dari mereka yang pro*






terima kasih tuhan atas pelangi yang Kau kurniakan.and now i'm counting double digit days to solemnization. semoga dipermudahkan semua urusan. InsyaAllah.




0 comments:

 
Template by suckmylolly.com